Gå til innhold

Innebygget radio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå har jeg en Nokia 6610 og 6220, å bruker radioen veldig mye. Som når jeg tar tog, buss eller går en tur. Synes det er veldig bra lyd i hodetelefonene. Å er veldig fornøyd med radioen. Andre som er fornøyd med radioen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes radioen i alle mobilene jeg har hatt med radio (8310, 7210, 3300, SX1 og 6220) har vært for dårlig til å være godt brukbart.. litt rart det egentlig, men er vel da noe spesielt med her jeg bor (selv om det er bare litt i skogskanten av oslo)

Skrevet

Har bare brukt radioen innendørs når jeg er nødt til å vente på ting eller tang.. Da har det stort sett vært i murbygg med heller dårlige mottakerforhold. Tror kanskje mitt inntrykk av mobilradio har blitt rimelig dårlig på grunn av dette siden jeg ellers bare hører på bilradio. Men det er helt klart en praktisk ting å ha. Bare syns at handsfree'en til Nokia er så kronglete å bruke.

Skrevet (endret)
Ja synes det er en fin funksjon på telefoen :thumbup: Men nå bruker jeg P900 og den har ikke radio :(

Ja det er dumt at de ikke har radio på den. :thumbdown: Ingen prog som fiker det da?

Endret av -Pondus-
Skrevet
Ja synes det er en fin funksjon på telefoen :thumbup: Men nå bruker jeg P900 og den har ikke radio :(

Ja det er dumt at de ikke har radio på den. :thumbdown: Ingen prog som fiker det da?

nja radio er innebygget i hardwaren så hvis det er noe program så går den gjenom gprs`en og da blir det ikke billigt.

Skrevet

tja...

du har jo alltids HPR-11 da ;)

GPD_2347_26_0_1011.gif

handsfree med radio... Den burde virke på p900 tror jeg ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om det går ann å høre på radioen til Nokia 6610 uten å måtte koble til handsfree? Hvordan gjøres dette isåfall?

Skrevet
Noen som vet om det går ann å høre på radioen til Nokia 6610 uten å måtte koble til handsfree? Hvordan gjøres dette isåfall?

Nei, det går ikke!!

Skrevet

Det var ei som hørte på dne mens den lå på bordte i kantina en dag men det er mulig at hun bare hadde på et litt høyt volum på handsfree'en da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...