Gå til innhold

kommer det test av st60 og SE t630 snart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja... videokamera og java ville jeg si er ganske merkante forskjeller (st55 --> st60) ... men det er jo TFT skjerm vs STN også egentlig..

 

 

håper selv at T630 og ST60 blir lavt prioritert i testrekkefølgene (men vi vet vel uansett at T630 får 6 fordi det er SE) fordi disse som dere sier er temmelig like forgjengerne..

Lenke til kommentar

Har brukt ST60 noen dager nå...

 

Helt lik ST55, eneste nye er mer minne, java, AMR-opptak, video-opptak, video-avspilling og fullscreen kamera (kamera-delen er forresten kraftig forbedret).

 

Angående java, så sliter i allefall den jeg bruker endel. Laster ned på hvert 5. forsøk bare. Bortsett fra det er java-støtten imponerende. Fikk 725 på JBenchmark og spill for flere plattformer funker fint (MIDP2.0, E700, E710, Sagem, generic osv). Men er javaspill det viktigste, kjøp Nokia i stedet :p

Ikke helt sikker på hva som gjør at nedlasting er så slit, kan være dodgy firmware, men hvis ikke det fikses er det bare å glemme at noen vil støtte javaspill for ST60.

Lenke til kommentar
femtende, vel? ;)

 

Jeg hadde valgt ST60. Best java, best kamera, mest minne og skikkelig addressebok. Det er de viktigste tingene for meg.

oops :blush: sorry det der heh... gjorde du det før eller? synes jeg husket at du va et eller annet med siemens.. jaja møk i det..

 

er tastaturet så dårlig som folk skal ha det til egentlig? er det liksom slik som går deg på nervene?

Lenke til kommentar

Lurer også litt på det med denne testingen av mobiltelefoner på amobil. Har sett at dinside har allerede testet flere av de nyeste telefonene på markedet; Nokia 7600, Siemens ST60, Nokia 6620, Nokia 6820 og Nokia 3660.

Hva blir det av disse testene hos dere amobil?

Eller siden dere får lånt telefonene som dere tester hos mpx.no, så er det de det kommer an på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...