Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er JAG tilbake på TV3! Vel..nesten ihvertfall, starter igjen den 6.mars kl 19... Sesong 8 står for tur.

Gleder meg! :thumbs:

Noen fler som ser på denne artige serien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeees! :D Det blir mye TV på meg fremover. Jeg ser vanligvis ikke på TV-serier, men er det to stykker jeg liker, så er det MacGyver og JAG, og begge starter opp igjen nå straks.

Som alle sikkert vet, blir det MacGyver på tirsdag klokka 14.45 (på TV2, naturligvis).

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som så episoden på lørdag? Min DVDR startet tydeligvis på helt feil tidspunkt, så jeg fikk ikke tatt det opp... :devil: Noen som vil fortelle hva som skjedde på JAG sist episode?

Skrevet

Fant ut det til slutt jeg også...Så igjennom programmet på TV3.no, og der sto det ikke noe om JAG, ei heller de neste ukene er det JAG, av en eller annen merkelig grunn! :devil::thumbdown:

Skrevet (endret)
Yeeeeeeeeeeeeees! :D Det blir mye TV på meg fremover. Jeg ser vanligvis ikke på TV-serier, men er det to stykker jeg liker, så er det MacGyver og JAG, og begge starter opp igjen nå straks.

Som alle sikkert vet, blir det MacGyver på tirsdag klokka 14.45 (på TV2, naturligvis).

Det er ikke bare tirsdager, men alle hverdager kl:14.45 :tease:

Fantombra :fun:

Endret av dub
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...