Gå til innhold

egne stickys


Anbefalte innlegg

jeg irriterer meg over idiotiske stickys, og tåde som burde hvert stickys, men som ikke er det.

 

Det er individuellt hva en mener er bra, noe er nyttig for noen, og ikke for andre.

Har blitt abonnement på de trådene jeg synes er bra, men ! jeg vil ikke ha melding/besjed eller noe lignende hver gang noe skjer i tråden, jeg vil ha den lagret slik at jeg kan dra den frem når den blir nytting.

 

søkefunksjonen blir et elendig alternativ, da jeg sjelden vet hva å søke på, når de postene som er nyttige for meg, forsvinner. Hver gang jeg formaterer glemmer jeg å ta backup av adressene til de beste trådene, og det blir bare vanskeligere å finne dem tilbake for hver gang.

 

Kunne ikke dere laget et system, slik at den enkelte bruker, kan ha egne sticky tråder?

 

eks. selv ser jeg ekstremt lite nytte i "Hvilket skjermkort har du" som også er en gammel tråd. (som i tilfellet burde startes på nytt litt ofte)

 

"falshing av r9800" derimot er noe jeg vil bevare (tross jeg ikke er ute etter mye av svadaen som står der)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...