Gå til innhold

For anmeldelse!


Anbefalte innlegg

Jeg komme over en anmeldelse av Medal of Honor Rising Sun på en konkurrerende side. MoHRS fikk 4/10 her på gamer.no, altså 40%.

 

spillbarhet.gif6.gif

grafikk.gif3.gif

lyd.gif7.gif

varighet.gif4.gif

total.gifstor4.gif

 

Men hos games.no, derimot:

Åpningsbrettet er i seg selv verdt pen­gene, med utrolig vakker grafikk og fantastisk lyd. Det er bare så synd at spillet ikke helt klarer å følge opp i samme stil på de andre brettene. Spillet blir altfor lineært til at det når de store høyder. Men for all del, spillet er meget bra og underholdnings­verdien er meget stor.

 

TOTAL: 80 %

:no:

Games.no sin forferdelige omtale

 

PS. Dette spillet har fått slakt av de fleste anmeldere.

Til og med Dagbladet har gitt den en dårlig karakter, en 2'er. Dagbladet som ofte strør rundt seg med 6'ere og gode karakterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Games.no drives vel hovedsaklig av en del av skribentene fra PC Gaming World som låner games anmeldelser av og til, de fleste skribentene hos games.no er vanlige personer uten betaling for anmeldelsene, men som får tilsendt spillene i posten og beholder dem. Jeg må innrømme at det er en"overivrige" anmelder der, den samme personen som gav MOH:rising sun såpass høye karakterere gav LOTR: Atter en konge svært høy score på grafikk og lydsiden, men dette er rett og slett personens mening om spillet, og karakteren gis ikke på grunnlag av frykt for spillforsendelser. Siden har ellers veldig seriøse og ikke minst dyktige skribenter som ofrer fritiden sin på å teste -og anmelde spill til folket. :love:

Lenke til kommentar
jeg syntes ikke games.no er en bra side. den er nesten aldri oppdatert! men pc gaming world er et fett blad. var virkelig rising sun så ræva??? jeg fikk det til jul og hadde det ganske gøy jeg, selv om det ble litt kjedlig og ensformig i lengden. lenge leve allied assault! :green:

Games oppdateres nærmest daglig, enten med nyheter, screenshots eller anmeldelser. Dessuten er det svært mange anmeldelser som kommer de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Det er helt forskjellige synspunkter om et spill er bra eller ei. Noen liker eple, andre liker pære. Sånn er det, og sånn vil det forbli.

 

Personlig er jeg anmelder hos Games.no og trives veldig godt. Gratis spill kommer godt med, men jeg liker og har alltid likt å skrive. :)

Hei kult, jeg er også anmelder i games, for et sammentreff!

;)

Lenke til kommentar
Det er nok mange games-sider som ikke tør å gi dårlige anmeldelser til store spill, da de er redd for at utviklerne skal "svarteliste" dem og ikke sende flere spill til anmeldelse.

Det er nok noen som er redd for å slakte store utgivere, men sjansen for å bli svartelistet er vel heller lite. Slaktet i min tid en del spill ganske kraftig på texassibir, og fikk forsåvidt sure tilbakemeldinger fra utgiverne, men det ble aldri noen svarteliste. Utgivere er vanligvis ikke idioter heller; det kommer fort for en dag dersom de begynner å svarteliste kritiske røster.

 

Et større problem er vel heller at mange ønsker å pisse utgivere opp etter ryggen, og faller for spill som er hypet. Når det gjelder det aktuelle spillet, så er meningene om dette svært, svært delte. Selv synes jeg det suger slapp kukk, men mange synes denne typen linære spill er gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...