FoxM 0 Report post Posted February 21, 2004 Har altså MSI KT3 Ultra333 hk med D-Bracket. Denne har 4 led'er som kan varsle om forskjellige feilmeldinger. Prob er - har rota bort bruksanvisningen til kortet! Hender ganske ofte at maskina ikke starter opp, kommer ikke gjennom POST engang - bare gir fra seg 3 lange pip og null skjermbilde. Anyway, de 4 led'ene bak viser 3 røde og en grønn oppe i venstre hjørne. Noen som har en bruksanvisning liggende som kunne ha slått opp hva denne feilmeldinga betyr...? Har søkt rundt etter en bruksanvisning, blant annet på MSI-sidene, men finner ikke til mitt hk. Anyone, please....? Quote Share this post Link to post
Dr.X 4 Report post Posted February 21, 2004 Hm, tre røde og èn grønn skal funke det .. Fire røde er ødelagt CPU(Det jeg får nå Maskina ble herpa i går) Quote Share this post Link to post
Jarmo 14051 Report post Posted February 21, 2004 Indikerer til chipsett feil...... Quote Share this post Link to post
Dr.X 4 Report post Posted February 21, 2004 Det har generelt vært veldig mye problemer med serien av det HKet. Også med mitt (MSI K7T Pro2 RU, RIP ) Quote Share this post Link to post
lommerusk 1 Report post Posted February 21, 2004 MSI k7n420 pro hadde jeg og det var også sånn Prøv å resete biosen det funka for meg Quote Share this post Link to post
FoxM 0 Report post Posted February 21, 2004 Vel, funker gjør det altså ikke i rundt 50% av oppstartene.... Problemet begynte etter at jeg instalerte ny hd i tillegg til den gamle. Samtidig brukte jeg også LiveBios fra Msi til å oppdatere både Bios og alle drivere til hk. Ca ett par uker etter det, begynte oppstartsprob.... Mulig jeg bør prøve å flashe bios og oppdatere driverne til chipssettet på nytt.... Hadde håpa å slippe å bytte hk - er ikke mer enn ett par år gammelt... Hm.... 2 år er vel egentlig en pen liten evighet når vi snakker hardware...... Thanx, anyway. Quote Share this post Link to post