FoxM Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Har altså MSI KT3 Ultra333 hk med D-Bracket. Denne har 4 led'er som kan varsle om forskjellige feilmeldinger. Prob er - har rota bort bruksanvisningen til kortet! Hender ganske ofte at maskina ikke starter opp, kommer ikke gjennom POST engang - bare gir fra seg 3 lange pip og null skjermbilde. Anyway, de 4 led'ene bak viser 3 røde og en grønn oppe i venstre hjørne. Noen som har en bruksanvisning liggende som kunne ha slått opp hva denne feilmeldinga betyr...? Har søkt rundt etter en bruksanvisning, blant annet på MSI-sidene, men finner ikke til mitt hk. Anyone, please....? Siter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hm, tre røde og èn grønn skal funke det .. Fire røde er ødelagt CPU(Det jeg får nå Maskina ble herpa i går) Siter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Indikerer til chipsett feil...... Siter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Det har generelt vært veldig mye problemer med serien av det HKet. Også med mitt (MSI K7T Pro2 RU, RIP ) Siter Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 MSI k7n420 pro hadde jeg og det var også sånn Prøv å resete biosen det funka for meg Siter Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Vel, funker gjør det altså ikke i rundt 50% av oppstartene.... Problemet begynte etter at jeg instalerte ny hd i tillegg til den gamle. Samtidig brukte jeg også LiveBios fra Msi til å oppdatere både Bios og alle drivere til hk. Ca ett par uker etter det, begynte oppstartsprob.... Mulig jeg bør prøve å flashe bios og oppdatere driverne til chipssettet på nytt.... Hadde håpa å slippe å bytte hk - er ikke mer enn ett par år gammelt... Hm.... 2 år er vel egentlig en pen liten evighet når vi snakker hardware...... Thanx, anyway. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.