Gå til innhold

Synspunkter på min nettside?


Anbefalte innlegg

Hallo, alle dere store designere, har leste ganske mye nylig på denne delen av forumet og lært og fått med meg mye bra. Nå lurer jeg på om noen hadde noen kommentarer til websiden min, skal ta imot all respons enten den er dårlig eller bra.

 

Eventuelle tips på hvordan jeg skal få til midt delen til å bli like lange som nyhetene der for eksempel kunne jeg trengt å vite. Har prøvd masse men enten blir den for kort eller for lang, så jeg vet ikke hva som lønner seg.

 

Website : Http://home.no.net/invert

 

Hilsen InVert aka Mats

 

Edit: Fikset det med linken tror jeg

Endret av Invert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med at du ikke kan markere det du leser? Det kan ivertfall jeg, bruker mozilla som nettleser og vet ikke helt om det har noe å si, IE er ivertfall håpløs på det meste har jeg funnet ut.. men takk for kritikken... Skal se litt på det andre du sa også..

Lenke til kommentar
Hva mener du med at du ikke kan markere det du leser? Det kan ivertfall jeg, bruker mozilla som nettleser og vet ikke helt om det har noe å si, IE er ivertfall håpløs på det meste har jeg funnet ut.. men takk for kritikken... Skal se litt på det andre du sa også..

Når jeg markere noe så blir alt markert..

Lenke til kommentar

Min liste:

  • Knøttliten meny. Den kan også trenge en oppfriskning.
  • Hvorfor litt engelsk, litt norsk? Her bør du velge et av de to. Det er liten vits for en som snakker engelsk å trykke på Pictures og alt står på norsk... :roll:
  • På Pictures så er teksten klint inntil bildene...
  • Du mangler en header, du har kun et bilde. Hvor er overskriften som fortell hvilke side jeg har kommet til?
  • Savner en slutt på siden...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

May I add;

  • Smileyene gjorde nyhetene veldig rotete
  • Kunne godt sett litt mer luft fra kantene på teksten i innholdscella
  • Tittel i header kanskje? Iallefall en eller annen plass.
  • Underline på linkene. :yucky:
  • Om du går inn på "pictures" er teksten klistra opp i bildene. Need some air!
  • Virker som hver eneste side har egne marg-instillinger. Kjør samma stil.
  • Designet er veldig ekelt. Litt for enkelt for meg.
  • Du skal tenke på at ca 95% av nettbrukere viser siden din med IE.

Edit: EF er kjapp ass!

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Det er bra dere er rett på sakene, tror jeg beholder mørkheten i headeren. Prøver å endre en del ting mens dere skriver så jeg får ting i orden. Er første gangen jeg har lagt ut siden min på forumet her tror jeg, artig å få raske tilbakemeldinger på det man lager. :)

Lenke til kommentar

En som sa lenger opp her at toppen er bredere enn hovedfeltet, mener du da bildet som er inni feltet er bredere iforhold til den lyse hoved delen eller den mørke? Se på siden med Mozilla elelr opera, de har bedre css støtte så ser dere siden slik den skal være ivertfall... Litt kjipt at IE ikke støtter noe så genialt som CSS så bra...

 

Skal få laget noe over bildet som skal være footer med navnet på siden men vet enda ikke hvordan jeg skal får gjort det bra, har testet flere ganger men finner liksom ikke noe som passer...

 

PoleCat: Hva mente du med EF er kjapp as?

 

Grunnen til at siden er engelsk/norsk er at artiklene som er der stammer fra andre sider jeg har hatt, noe som jeg ikke har tenkt for mye på når de ble dyttet inn i denne layouten, vil endre på det og oversette artiklene til engelsk, mens muligheten for norsk oversettelse skal være mulig da jeg har fått mye god respons på linux kernel guiden.

Lenke til kommentar

"Ikke noe mer?" er det første som slår meg. Blir altfor hvitt.

 

- det bilde på "Hello, again..." er mulig noe av den støggeste grafikken jeg har sett på web (<< jeg er sur idag :p )

- pen header i seg selv, men fargene passer ikke

- mer spacing i menyen, takk

- smileys senker troverdigheten. hva med å skrive ; ) istedenfor å bruke grafikk-smiley?

- lite kreativ meny

 

Svært okai, men mangler det lille ekstra. :thumbup:

Lenke til kommentar

gadd ikke lese alt, så det kan være noen som har nevnt det allerede, men jeg synst du bør få litt avstand mellom bildene og txt'en på Pictures-taben, burde kanskje ha en anne bg-farge på <body>. ellers var siden grei.

Kanskje litt kjedelig header. (mangler txt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...