Gå til innhold

Hvordan få 99 fps i Counter-Strike 1.6

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man løper senere med developer 1.

Man merker forskjell på stabil 100 fps og 50 fps eller hva det er visse personer i denne tråden påstår er det samme.

Skrevet (endret)
Man løper senere med developer 1.

Man merker forskjell på stabil 100 fps og 50 fps eller hva det er visse personer i denne tråden påstår er det samme.

6973731[/snapback]

Nå er det vel heller motsatt hvis det skulle være noe...

Men du løper ikke senere, det bare virker som fordi du har mye høyere oppdate av fps....

Du kan jo tazte inn developer 1, og fps_max 800

Så ser du hva -dev gjør....

Endret av Best0
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Hvordan pc har du da Actrm?

Virker som om du ikke har instalert skjermkort driverene eller noe sånnt

7565017[/snapback]

Acer aspire 5602wlmi

funket bra å spille før formatering.. ikkje lagg eller noke uten om da maskina jobba maks..

nå er det lagg uansett.. :(

Skrevet
Innstallert driverne du skal da?

7565149[/snapback]

rekner med alt av drivere var med på recovery cd'n som eg brende ut med det samme eg fekk pc'n.. har fungert før ved bruk av samme cd..

Skrevet

99 fps er det man skal ha, eller bør ha. Normalen for å si det på den måten. Det vil man ha for å få opplevd spillet på en bedre måte, unngå "lagg" osv.

Skrevet

Det er like lite "hakking" ved 40 fps som ved 99 fps (ingen), men hvor stort siktet er m.m. endres per frame istedet for per tidsenhet i CS, derfor er det fint å ha høy fps.

• 3 uker senere...
Skrevet

Eg har ein 3ghz PC med GeForce 7800GS og 2GN ram. Kjører ingen AA/AF og VSync er av. Spele i 1024x

Eg ligger for det meste på 99 fps, men av og til under smoke og heftig skyting så dropper den faktisk til og med under 50. Eg skjønner ingenting kvifor det er sånn, trudde eg hadde ein PC som var meir enn rask nok for CS 1.6. Er det same uansett kva slags driver eg bruker. Kvifor er det sånn? Det er jo feks ingen problem å kjøre Quake 3 alltid over 100FPS.

Skrevet

Unormalt ja ;)

Jeg kjører akkurat samme, med P4 3GHz, 1GB RAM og et litt eldre 9600pro skjermkort ;) Kjører alltid på 72fps, aldri drop (skjermen kan ikke vise raskere :p, samt har ikke skrudd av maks )

Vel, 99fps? Skjønner fortsatt ikke hva man skal med det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...