Gå til innhold

Flight Simulator 2004


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke startet opp MS Flightsimulator 2004. Under oppstart av spillet får jeg beskjed om at programmet avsluttes. Ingen spesiell feilmelding (bare et spørsmål om å sende feilrapport osv..)

Har forsøkt å reinstallere 10 ganger, samt formatering av WinXP. Har også laster ned nye drivere til skjermkort. Jeg får ingen feilmelding under installering.

 

Noen som er årsaken?

 

Jeg har amd xp 2600+ (2.083ghz), 512 ddr ram, saphire ati 9600 atlantis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har nå endelig funnet ut av det, og skriver løsningen slik at andre med samme problem kan lese det.

 

Grunnen var at jeg har min "Mine dokumenter" på en annen partisjon enn der windows er installert. Av en eller annen grunn kan da ikke FS lage "Flight simulator files" og krasjer. Løsningen var ganske enkelt å lage denne mappen. :)

Endret av oro2
Lenke til kommentar
Jeg har nå endelig funnet ut av det, og skriver løsningen slik at andre med samme problem kan lese det.

 

Grunnen var at jeg har min "Mine dokumenter" på en annen partisjon enn der windows er installert. Av en eller annen grunn kan da ikke FS lage "Flight simulator files"  og krasjer. Løsningen var ganske enkelt å lage denne mappen.  :)

Oro2 kan du forklare dette i detalj for meg jeg har også samme problem og jeg har ikke mappen "mine dokumenter" på C:\ så løsningen din funker nok også for meg.Men nøyaktig hvor skal jeg lage denne nye mappen og hva skal jeg kalle den

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Nydelig oro2 det virket! Sitter og flyr 737-400 fra Gardemoen til Katrup på instrumenter i mørket. Tusen takk for hjelpen

 

ps: du vet ikke om sider som har fly du kan laste ned til ms flightsim 2004?

 

bortsett ifra hjemmesiden til flightsim

Endret av Kark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...