bojo2 Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Lurer på om det er noen her som vet om det er noen butikker som har 9800 skjermkort igjen å selge? Ser hele lista over forhandlere på sapphire radeon9800 er utsolgt, og ikke skal få inn før i starten av mars. Noen som har tips å komme med? På forhånd takk.
andesam Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Har du sett i pris guiden? det er jo ikke SÅ lenge til begynnelsen av mars...
powerman_ Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Ser etter det samme jeg også, men kan ikke finne noen butikker hvor de har kortet på lager. Så jeg vurderer å kjøpe et annet kort.. Kanskje PowerColor. Ulempen er at dette kortet koster 300,- mer. Er det noen forskjell på disse to kortene?
Falconer Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Ikke kjøp powercolor.. Herregud nå begynner jeg å bli lei slike kommentarer! PowerColor har fikset de evt. problemene de hadde med vifta for år og dag siden. At enkelte har hatt problemer har ført til at hundrevis her på forumet sitter og slenger urettsmessig dritt.
billythekid Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Ikke kjøp powercolor.. Herregud nå begynner jeg å bli lei slike kommentarer! PowerColor har fikset de evt. problemene de hadde med vifta for år og dag siden. At enkelte har hatt problemer har ført til at hundrevis her på forumet sitter og slenger urettsmessig dritt. enig og hvem bruker orgianl vifta uansett
powerman_ Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Det må jo være en grunn til at prisen på powercolor ligger godt over sapphire... Er kortene deres noe bedre?
TomWhittaker Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Det må jo være en grunn til at prisen på powercolor ligger godt over sapphire... Er kortene deres noe bedre? Det er Sapphire som ligger over PC i pris, ikke omvendt.
bojo2 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Sorry billy the kid, ikke alle får med seg datanyhetene på dagen! Jeg vil uansett ALDRI kjøpe et powercolor kort så lenge det finnes andre alternativ på markedet, de skal bare fikse så mye de vil for min del på kortene deres.
bojo2 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 PS! er vel ikke bare vifta som er dårligere på powercolor
Coffie=JavaCode Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Jo det er bare viften som er dårligere på powercolor.
TomWhittaker Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Men vifta er ikke dårligere, lenger ...
bojo2 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Nei jeg har skjønt det nå. Takk til alle som orket å svare, selv om jeg synes de som klager sånn på folk som ikke har peiling, hvorfor de gidder å blande seg inn i diskusjonen da, max negativ holdning. Da kan de heller la være.
albester Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Nei jeg har skjønt det nå. Takk til alle som orket å svare, selv om jeg synes de som klager sånn på folk som ikke har peiling, hvorfor de gidder å blande seg inn i diskusjonen da, max negativ holdning. Da kan de heller la være. Spørsmålet er vel heller hvorfor folk som sier de ikke har peiling, kommer og anbefaler andre å ikke kjøpe powercolor
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Det er da like mye negativ holdning å komme med utspill som "Ikke kjøp Powercolor" (ubegrunnet), og "Jeg kommer aldri til å kjøpe Powercolor uansett hvor mye de fikser" osv.
AshtraY Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 (endret) lal, etter det eg har fått med meg(har Powercolor sjølv) så klokker PC betre enn Sapphire + littegrann betre ytelse(= betre kjølar?). Einaste dei som har "gamle" powercolor 9800pro korta som har problemer med vifta. EDIT: eg foreholder meg etter tester og det eg har lest.. Endret 5. mars 2004 av AshtraY
Deuce Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Jo det er bare viften som er dårligere på powercolor. Viften er alldeles ikke dårligere, gamle viften er byttet ut med en ny vifte
fredriku Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 den nye viften er bra! de har bytta ut plastfestene til vifta med stål eller messing. og jeg hadde aldri noe som helst problemer med mitt PC kort!! så det er sagt. og jeg er en erfaren bruker av forumet her og har tilogmed lagt ut test av det gamle kortet
Fredrik Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 (endret) Nei jeg har skjønt det nå. Takk til alle som orket å svare, selv om jeg synes de som klager sånn på folk som ikke har peiling, hvorfor de gidder å blande seg inn i diskusjonen da, max negativ holdning. Da kan de heller la være. Det kommer vel av at du sprer vranglære med å si at powercolor er dårligere enn andre produsenters sine kort. Hvorfor skal folk bære "nag" til produsenter fordi de har hatt en dårlig tid? Skal en av lærerne dine gi deg dårlige karakterer resten av tiden du har ham\henne fordi du gjorde det dårlig på en prøve? Må tenke på at de produserer ikke et kort om dagen, det går fort og derfor blir mange kort med dårlige vifter spredt ut på markedet. Og du har også kunnet returnert kortene på garantien når vifta har skjært seg og\eller kortet. Har ingenting imot PowerColor pga problemene de hadde, de har fikset det og sånt kan legges på hylla nå.... Litt sent svar, men er lei av at folk ennå skal gå rundt og si at powercolor er dårlig. Takk -fredrikrb- Edit, en relativt stor bump tidligere i tråden her. Bojo2 vil nok ikke se innlegget mitt engang Endret 5. mars 2004 av fredrikrb
experten Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 komplett får inn Sapphire Radeon 9800 pro om en uke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå