j0sh Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Vil en iiyama 17" LCD E431S-B Svart (16ms) eller en iiyama 19" LCD E481S-B Svart (25ms) være det beste valget? Bruker skjermen hovedsaklig til desktop arbeid, men den kommer også til å brukes en del til spilling. Er størrelsen eller oppriskiningen viktigst? Og er det så stor forskjell på 25 og 16ms? Er det evt. noen andre merker jeg burde ha sett på? Hadde satt pris på litt hjelp
j0sh Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Jeg har lest den, men spør siden... Om ikke lenge kommer vi tilbake med del 2 av "den store LCD-testen", da vil vil ta for oss LCD-skjermer på 19-tommer og større. I mellomtiden møtes vi på forumet!
enden Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Da må du nesten bare vente til del2 kommer Vi satser på slutten av neste uke
j0sh Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Da må du nesten bare vente til del2 kommer Vi satser på slutten av neste uke Ikke lenger? Da regner jeg med jeg skal klare å holde ut... Glimrende tiltak forresten Bra arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå