Gå til innhold

Samsung 173t


Gunder1

Anbefalte innlegg

Jeg hentet denne skjermen på idag kjøpte den på komplett. Kjøpte en såkalt "høykvalitetskabel" til 400++, når jeg åpnet esken var det koblet til 2 kabler til skjermen, 1 dvi + 1 analog til skjermen.

 

På ordren fra komplett står det at det er 2 kolli, men jeg hentet/fikk bare 1 kolli.

Jeg gikk utifra at de åpnet esken fint og deretter la en kabel oppi esken for å sende pakken i 1 kolli. Men jeg kunne ikke se at de hadde tatt av teipen eller lagt en ny runde teip fint oppå den gamle som de evt hadde skåret fint opp.

 

Jeg har jo fått kabel, men er det den rette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det følger vanligvis med både en DVI og en analog kabel når du kjøper en 173t. Tipper det er disse du fant tilkoblet skjermen. Du burde ha fått den "høy-kvalitets" kabelen som en egen pakke.

HVA, nå har jeg lest rundt på forumet at det IKKE følger med kabel fra komplett.

Det var jo derfor jeg bestilte en kabel utenom.

Takk for kjapt svar, må nok ta kontakt med Komplett eller postkontoret :thumbdown:

Lenke til kommentar
du vil nok ikk merke forskjell med single link kontra dual link :(

 

de har bare med mengden data de kan overføre. hadde du hatt større oppløsning ville du merket forskjell

 

Men jeg legger til at jeg alltid benytter meg av dual link ;)

Og det bare fordi jeg er geek

Ja sier du det, får teste begge deler å se selv :green:

Takker for oppklaringen.

MEN TIL ALLE DERE SOM SKAL KJØPE 173T FRA KOMPLETT, SÅ FØLGER DET ALTSÅ MED KABLER.

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar

Hva med fra hwb da? Er det noen levrandører som ikke har med DVI kabel?

 

Har selv bestilt en 173t fra hwb som kommer på døren idag, og ja, jeg bestilte en kabel også ettersom det stod følgende på websiden deres:

 

NB ! Skjermene leveres normalt ikke med DVI-kabel, så husk å kjøpe med en slik om du skal benytte DVI. Du finner slik kabel under "tilbehør".

 

rk

Lenke til kommentar

jeg fikk med dvi kabel på begge mine 173t fra komplett!

 

Men jeg har et spørsmål; Når jeg skrolle internett sider på den skjermen med dvi så "hakker" (som om intrenett siden må rendres på nytt nesten) skjermbilde. mens når jeg skroller på den med analog så går det helt glatt og fint.

 

Noen som har noen erfaringer med dette, hva kan jeg gjøre for å endre det?

 

 

 

EDIT: Installere driverne gjorde susen ja! :blush:

Endret av benlen
Lenke til kommentar
Jeg hentet denne skjermen på idag kjøpte den på komplett. Kjøpte en såkalt "høykvalitetskabel" til 400++, når jeg åpnet esken var det koblet til 2 kabler til skjermen, 1 dvi + 1 analog til skjermen.

 

På ordren fra komplett står det at det er 2 kolli, men jeg hentet/fikk bare 1 kolli.

Jeg gikk utifra at de åpnet esken fint og deretter la en kabel oppi esken for å sende pakken i 1 kolli. Men jeg kunne ikke se at de hadde tatt av teipen eller lagt en ny runde teip fint oppå den gamle som de evt hadde skåret fint opp.

 

Jeg har jo fått kabel, men er det den rette?

Jeg fikk denne infoen i sendingbekreftelsen fra Komplett når jeg bestillte skjermen:

 

Pos Kfg Prod. nr. Produkt beskrivelse Enh I Ordre Levert I Rest

Farekl.

Skjermkabelen ligger i samme eske som skjermen.

 

1 122389 Samsung 17" LCD Syncmaster 173T TCO99 Stk 1,00 1,00 0,00

Skjerm, Pivot, Silver

 

2 108966 KA Skjermkabel Digital DVI-DVI M/M 2m Stk 1,00 1,00 0,00

Skjermet høykvalitetskabel, dual link.

 

Hvis det er slik at det ligger med DVI kabel så er det jo bare sende den i retur.

Husk Angrefristen.

Lenke til kommentar
Men jeg legger til at jeg alltid benytter meg av dual link ;)

Og det bare fordi jeg er geek

Jeg beholdt kabelen da jeg har pc i naborommet, og den medfølgende var akkurat lang nok (godt å ha noe å gå på)

 

Skjermen ser glimmrende ut, spilt lit ET, som fungerte perfekt.

MEN programmet "MagicTune som fulgte med sier at det ikke støtter skjermen???

Ergo så fungerer ikke alle menyene på skjermen, eks "Auto" knappen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...