Jump to content
Sign in to follow this  
Erlendz

Kabinett med usb i front

Recommended Posts

Jeg skal bygge en pc til en fyr. Jeg vet alt som skal være med untatt kabinettet. Han skal ikke ha noe dyrt fancy greier, men et billig kabinett med psu og usb i front. Hvilket?

helst fra komplett

Vet den er god, men den er rimelig dyr.....

Hvor er egentlig usb portene plassert i den? Bakom døra eller?

Kunne det kanskje vært smartere å kjøpe et qtec kabinett og kjøpe en slik usb sak som settes inn ved floppy eller cdrom? Har de slik på komplett?

300W var da litt lite, eller?

Skal være xp 2500 i.

Noen som har prøvd kabinettet? Er det lett å bygge i?

lite? ..hvorfor skal man da ha et "billig" kabinett.. var det bare kabinettet som skulle være billig, er det en sak.. man kan jo kjøpe på en rimelig heftig strømforsyning om man ønsker det. 300w burde holde så sant en ikke har for mye "stæsj".. noe som da tilsier at en bude kjøpe litt tøffere kabbis :p

Nei, jeg har ikke testet dette kabbiset.. alle fabrikantene har sine "lure" løsninger, og som regel fungerer de greit nok.

Evt. kan man modde et hvilken som helst kabinett til å ha usb i fronten... Jeg har et no-name kabinett så jeg valgte å skjøre et lite hull i fronten slik at jeg fikk satt en bracket med 2 USB porter der...

Vet den er god, men den er rimelig dyr.....

Hvor er egentlig usb portene plassert i den? Bakom døra eller?

Kunne det kanskje vært smartere å kjøpe et qtec kabinett og kjøpe en slik usb sak som settes inn ved floppy eller cdrom? Har de slik på komplett?

På den "nye" chieftec kabinettene (dragon vertfall) er det en luke frampå mellom rillene hvor det er plassert 2stk usb og 1 stk firewire port. Ikke slik som mitt som er av den "gamle" modellen.

Edited by Jabbala