saphire Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har installert vannkjøling på kjermkortets gpu, samt limt på 8 stk tweakmonster ramsinks på kjermkortets ram med Artic Alumina Lim. Har også ei vifte som blåser over kortet. Ellers har jeg også vannkjøling på cpu\chipset. Jeg har en ekstern temp måler som er festet 4-6 cm over kjermkortet for å se hvordan luftempen er, den er ca 30c. Ellers vet jeg ikke hva tempraturen på gpu`en er, siden d ikke eksisterer tempraturmåler. Uansett, har installert nyeste grafikkdriverne og vær gang jeg starter opp maskinen så kommer d vpu recovery, nøyaktig samma tid. Et par sekunder etter windows har startet opp. Og så når jeg kjører 3D Mark 2003 så går alt bra. Har kjørt demoen i loop i flere timer og systemet er stabilt. Det som er så synd er at d ikke er mulig å klokke opp gpu og ram siden vpu recovery kommer i vær oppstart. (grafikk driver has been reseted) står d i vpu recovery. Har prøvd å tatt av vpu recovery, men da henger hele systemet seg, og jeg må restarte. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Skal være nokk kjøling osv. Kanskje noen har ærfaringer fra dette?
Veritas_ Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er det pro eller non pro? Er det non pro må det nok flashes til pro kort før du kan klokke det.
saphire Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Non pro. Kortet er ikke klokket enda, men vpu recovery er der.
alex100 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Du må flashe kortet. Sjekk ut "Guides" på siden min. www.alexhardware.net . Lurer du på noe, så bare spør
Aeternus Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Kan du ikke bare skru av hele VPU recoveren da? Er da strengt talt ikke nødvendig å ha den på.
saphire Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Da henger windowsen seg og restarter istedet for å gå igjennom en vpu recovery.
Goophy Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Da henger windowsen seg og restarter istedet for å gå igjennom en vpu recovery. Er ikke værre enn at du må reboote...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå