Gå til innhold

KOSS headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det headsettet på meg nå. Eneste ulempen er at miken sluttet å fungere i helgen, etter en mnds bruk. Har sendt mail til microplex ang dette, og venter på svar. Ellers så er lyden rett så bra, mikrofonen fungerte også meget bra da den fungerte da :p

okey hehehehhe, men vil du anbefale det headsette til andre?

 

for tiden så har jeg et Thrust (2 jeg kjøper som mic detter av) Trust multifunction 410 BASS hett det jeg har no, derre vibrasjons saken gikk sund, så nå er det dårlig kontakt på headsette + at får ondt i ørene etter lengre tid..... MEN i ei pappeske hos microplex ligger koss headsette å venter på at jeg bare skal motta pakken :D:thumbs:

Lenke til kommentar
Er det sånn Bom Bom ultra bass på de..så litt fristende ut

I trust settet mener du ?? i såfall JA, Å det er forferdelig i lengden... Får ondt i hue å ørene etter noen minutter

 

Jeg vil ikke anbefale Trust Som Headset, Ta heller et annet kjent merke som f.eks phillips, Sony. osv... SISTE GANGEN jeg kjøper trust Headset vertfall

 

har hatt 3stk headset fra trust...

 

1. trur det hett Trust 210 ... SKIT (micen datt av)

2. hadde samme headsettet (micen datt av)

3. Trust Multifunction 410 BASS (mic er løs, Dårlig kontakt)

Trust = Dritt :realmad:

 

 

Håper KOSS er bedre :p

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å gå i en butikk for å prøve headsett, se hva som er behagelig for ørene dine ect. Hvis du har store elefantører er ikke disse noe for deg. Kvaliteten på stoffet rundt ørene er heller ikke verdens beste på disse, og du kan risikere å ha ørene direkte på hardplastikk i ørekoppen. Noe som er svært så ubehagelig i lengden. Invester heller i et headsett til et par hundre kroner mer og uten mic. Bruk en gammel mikrofon hvis du virkelig trenger det.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å gå i en butikk for å prøve headsett, se hva som er behagelig for ørene dine ect. Hvis du har store elefantører er ikke disse noe for deg. Kvaliteten på stoffet rundt ørene er heller ikke verdens beste på disse, og du kan risikere å ha ørene direkte på hardplastikk i ørekoppen. Noe som er svært så ubehagelig i lengden. Invester heller i et headsett til et par hundre kroner mer og uten mic. Bruk en gammel mikrofon hvis du virkelig trenger det.

Men er ikke KOSS kjent for å ha bra kvalitet på stasj osv da`?

Lenke til kommentar

Da er Koss headsettet på Hode mitt:D

 

første intrykket av det var skikkelig negativt!

men da jeg endelig fikk testa de så er jeg meeeget fornøyd

Det er lite, behagelig å ha på , å samdidig gir en elegant lyd som med velbalanser bass mellom tone og diskant... RÅTT HEADSET :D

Lenke til kommentar

Har hørt at OTTO communications har noen heftige headset (benyttes i all mulig virksomhet) Det er de som laget den originale gjennomsiktige ørepluggen som er så kjent fra diverse filmer.

 

De leverer også headsett til Boeing sine cockpiter. Men det er vel et litt annet prisleie tenker jeg. :p

 

Doof

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...