Gå til innhold

Er kr. 1500.- en grei pris for denne skjermen?


bOFFE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og takk for responsen.

Skjermen befinner seg i Norge. Frakt blir kr. 240.-. Altså en total pris på skjermen på kr 1 740.-. Tror jeg slår til jeg... :thumbs:

By the way...er det noen som har erfaring med denne skjermen??

(21" Sony GDM-5411 Se link på første innlegg.)

Lenke til kommentar
Prisen ble ikke verst den, den er nok verdt det. Ingen ordentelige erfaringer men det ser ut som at du har gjort et røverkjøp der ja.

Vet jeg har sett en slik skjerm ettellerannet sted men klarer ikke å huske hvordan det var, skal komme tilbake til det hvis det kommer tilbake til meg :yes:
Lenke til kommentar

Jeg har selv en Sony CDP-G520, etter spesifikasjonene å dømme er GDM-5411 praktisk talt identisk med den og da er det bare en ting å si: kjøp! :)

 

Jeg er utrolig fornøyd med min skjerm (også kjøpt brukt) og kommer ikke til å bytte før jeg må.

 

Denne skjermen har et par ulemper som bør nevnes: Den er stor og den er tung så man får slite når den skal taes med på LAN, men det er det etter min mening verdt.

 

Prisen: 1500,- er et røverkjøp hvis skjermen er i god stand, jeg tipper den hadde en nypris på godt over 10000,- da den kom, og skjermer i den prisklassen holder vanligvis i mange, mange år før de får dårligere bildekvalitet.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Takker igjen så mye for responsen. Handelen er nå gjort og skjermen sendes med linjegods i dag. Håper jeg får den før helga. Venter iallefall i spenning på å få tatt den i bruk.... :dribble:

Du får si i fra om du vil videresende den til meg... :yes:

 

Hvordan fikk du greie på at skjermen befant seg i norge? Dette kjøpet var meget bra og og jeg er også på utkikk etter en "ny" skjerm så all info er velkommen.

 

BTW: Heldige svin! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du greie på at skjermen befant seg i norge? Dette kjøpet var meget bra og og jeg er også på utkikk etter en "ny" skjerm så all info er velkommen.

Jeg kjøpte meg brukt 21" på www.jmdata.as

 

Digg med stor bra skjerm til under 2000,-!!! Ta en titt innom. De lever på "det sentrale østland" for en 50-lapp. Var gratis frakt den gang jeg kjøpte, men 50,- er vel fortsatt billig for frakt av skjerm...

 

Ser de også har 24" SONY widescreen til drøyt 3000,- :dribble:

Lenke til kommentar

Meget fin pris det. Har selv gode erfaringer med dem (etter litt knoting) ,men etter at jeg fikk så god service så har jeg bestemt meg og anbefale JMdata til alle som spør eller har tenkt til og handle der. Fikk min skjerm (som var en gammel 21") på garantien uten og sende den inn. Den skjermen var desverre ikke til og redde. Har fått flere Teknikkere til og se på den uten hell ,men jeg fikk en ny skjer mot et mellomlegg og det var akkurat det jeg ville ha =)

 

SÅ JMdata er et greit firma =)

Lenke til kommentar
Ser de også har 24" SONY widescreen til drøyt 3000,- :dribble:

Vell.. Denne skjermen er kanskje stor ,men den er ikke så veldig god desverre. Jeg kan si at det kan være fett med Widescreen osv ,men

 

Refresh Rate - Max/Recommended:

85Hz / 76Hz

 

Resolution - MAX/Recommended:

1920X1200 / 1600X1024

 

Ikke allverden gode specs ,men kan fortsatt være en god skjerm ,men det er andre alternativer jeg heller ville ha gått for.

Lenke til kommentar

Hei.

Tikk,takk,tikk,takk......Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, men ****** så tregt klokka går. :D

Skjermen ble faktisk lagt ut på QXL med en kjøp nå pris på kr. 1500.-. Syntes det var mistenkelig billig egentlig, men etter å ha vært i kontakt med selger har jeg ingen betenkeligheter vedr. seriøsiteten eller kvaliteten på skjermen.

Jeg har fra før denne skjermen: http://www.gcscanada.com/products/monitors/SL90i.htm og håper å merke forskjell når jeg får den nye

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Lysten på en fin lcd sank betraktelig etter å ha sett denne skjermen......

Jeg hadde i utgangspunktet lyst på en LCD-skjerm, men siden jeg spiller endel og 17" LCD blir litt i minste laget, slo jeg til på denne. Tror nok at større LCD skjermer (19"+) ikke er egnet til spilling, spesielt da FPS spill. Du kan nok kanskje få gode 19" LCD skjermer egnet for spilling, men jeg tror nok at pengepungen min imploderer da... :p

Jeg håper bare at jeg ikke blir forstyrret av de 2 tynne vertikale linjene jeg forstår er på skjermer med triniton billedrør.

Lenke til kommentar
Lysten på en fin lcd sank betraktelig etter å ha sett denne skjermen......

Jeg hadde i utgangspunktet lyst på en LCD-skjerm, men siden jeg spiller endel og 17" LCD blir litt i minste laget, slo jeg til på denne. Tror nok at større LCD skjermer (19"+) ikke er egnet til spilling, spesielt da FPS spill. Du kan nok kanskje få gode 19" LCD skjermer egnet for spilling, men jeg tror nok at pengepungen min imploderer da... :p

Jeg håper bare at jeg ikke blir forstyrret av de 2 tynne vertikale linjene jeg forstår er på skjermer med triniton billedrør.

Du merker nesten ikke de to vertikale linjene i windows, de kan være litt i veien på store lyse(hvite) overflater, men i spill vil du ikke merke dem i det heletatt, gjør hvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...