Gå til innhold

Hvilke høytalere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har logitech Z-2200. og jeg må si meg veldig fornøyd. Det er veldig bra "trøkk" i bassen, pen lyd og de spiller veldig høyt for og være et sett med pc høytalere. De fungerer like bra til film, musikk og til spilling! anbefales på det sterkeste :)

Har bestilt meg dette settet nå :D

 

Gleder meg som en Hund! :D Har brae forhåpninger til dette sette, siden det har fått så mye skryt :cool:

Endret av per.lund
Lenke til kommentar

joda... det er sant, den er nesten på størrelse med en microbølgeovn. Men tror den skal bli ganske lett og plassere forde, bare sett den i et hjørne eller noe :) det jeg har gjort :) men for og få så mye brumlebass så trengs det en litt større kasse en "vanlige" pc høytaler systemer :thumbup:

Lenke til kommentar
joda... det er sant, den er nesten på størrelse med en microbølgeovn. Men tror den skal bli ganske lett og plassere forde, bare sett den i et hjørne eller noe :) det jeg har gjort :) men for og få så mye brumlebass så trengs det en litt større kasse en "vanlige" pc høytaler systemer :thumbup:

Fikk mitt på fredag :p Å fyfaen!!! det det var bedre enn jeg hadde forestilt meg :)

 

Garantert ingen form for lydannlegg som slår dette mht til prisen!!!

Bassen var noe treg i begynnelsen men dette har bedret seg nå, blir bare bedre å bedre nå :)

 

Mht til plassering så har jeg plassert min sub under skrivebordet å jeg har en sånn liten Pc-pult med reol i, men det er alikevel god plass til føttene, bruker å legge føttene oppa suben, å vips har jeg enn fotskammel :D

Lenke til kommentar
de høytalerne der kan ikke måle seg mot z-2200 i det hele tatt bare for og få det sagt, når jeg først skulle ha kjøpt meg noen pc høytalere så skulle jeg kjøpt meg noen som er sån någenlunde bra :) og det er netopp z-2200 ;) bare min personlige menig :)

jepp! tam bass i de der i-trigue greiene, er nok lagt mest vekt i design på i trigue å ikke lydmessig, men jeg synes logitechen har vell så fint design.

 

Bare for å få sagt det for mitt vedkommende for meg så er design bare bonus :roll:

 

legger heller mest vekt på lyden, å der har logitechen ett klart overtak :) nå ser jeg bort fra Klipsch da, men de kan jo ikke engang sammenlignes prismessig.

 

Hehe tror at det er den beste innvesteringen jeg har gjort for 1550kr noensinne, da jeg bestilte Z-2200 :cool:

Lenke til kommentar
kjøp deg cerwin wega høytalere på hifi-klubben, prisene er satt ned en del, og disse trøkker virkelig. var på lillehammer i dag og kjøpte det siste paret med 12" de hadde igjen. sammen med en NAT T743 er dette konge. ble 8000 spenn da... men men

Nå er vel dette 8 ganger mer enn budsjettet til trådstarter :roll:

 

Men de Cerwin wega greiene dundrer nok garantert bra :D

Men det koster jo selvsagt også.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...