Gå til innhold

Chieftec Dragon


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Hvordan er det å jobbe inne i det? God plass? Kjøleegenskaper?

 

Nå har jeg et Q-tec kabinett, som jeg er lite fornøyd med (måtte det brenne i hel#¤%$!!!).

 

Har lest en del tester av kabinettet, men vil høre hva andre synes.

Takker for svar! :thumbs:

 

Frugy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det kabinettet og det er helt glimrende. Det eneste er at det er kjedelig og se på men det er derfor jeg kjøpte det; det skal moddes!

Kjøling har jeg ikke noe problem med 2 vifter blåser in i fronten en i døra blåser kaldluft på skjermkortet og 2 oppe bak blåser ut. Veldig god kjøling med andre ord...

Lenke til kommentar

Det ha enormt god kjøleegenskap spør du meg! Hadde Chiftec Dragon før (uten viften i siden riktinok) og det kabinettet kjølte MYE bedre en TT Xaser 3000A som jeg har nå!

 

Plassen er også svert bra og den har en veldig fin HDD finese - En kan ta ut det HDDene er festet til bare ved å skyve på en hendel (eller hva det nå måtte, skulle, ville kalles). En annen fin ting med det er at det er billigt!

 

Det eneste negative jeg kan komme på i farten er at det er relativt tungt!

 

Go for it :thumbs:

Lenke til kommentar

Høres meget bra ut, takker for svarene :)

 

En ting til jeg lurte på, på noen Web-shoppene finner jeg Matrix versjonen og BX, men ikke Dragon. Er BX det samme kabinettet som Dragon?

 

Edit: Skrev "Er BX det samme kabinettet som BX?" trøtt

Endret av Frugy
Lenke til kommentar

Du finner de her Chieftec Dragon. Er meget fornøyd med toweret mitt. Veldig god plass :yes:, lett og jobbe i. Følger med en 360w psu som gjør jobben, bråker ikke (det er ikke den jeg hører for å si det sånn)

 

Edit: Et annet pluss er jo at det er en vifte i døren som blåser rett på skjermkortet.

Og det er jo solid bygget for å si det sånn med sine 18 kilo, uten innhold ;)

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

ikke bare er dem enkle å jobbe inni, men enklere løsninger på cd rom festinger og hd festing samt floppy, finner du ikke! du har slike skinner du fester på cd rommen, så du slipper å knote inni kassa for å skru fast cd rom. hd kan du bare ta ut hele ramma, for så å ha så god tilgang du vil til å skru inn skruer. en hd ramme kan ta 3 disker, og en 80mm vifte, så har du en god direkte kjøling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...