Crack Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
@b Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg mener å ikke ha sett MSN Plus! i Legg til/fjern programmer før. Jeg avisntallerte det uten å ha fjernet messenger, og Active desktop kom tilbake med resten av ikonene på skrivebordet. Skal fjerne messenger også nå. Endret 15. februar 2004 av @b
Crack Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Timur Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 I alle tilfeller jeg har sett så legger msn plus seg i den listen Kansje du gjorde noe feil under Innstalasjon? Det der Active desktop er jo bare til og slette, husker ikke helt, men jeg tror du må krysse av at det ikke skal starte opp når pcen starter.
uranus Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Last ned Ad-aware gratis så tar du update på den så scanner den PCen. Så vil den fjerne masse spyware pluss filer som msn plus har lagt til. Du vil nok merke at ad-aware fjerner ting som kan få PCen treigere også. Superb program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå