Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spørsmål til lærer


Anbefalte innlegg

Har en læren på skolen som skrøt om hvor god han er i fysikk (er fysikklæreren min) Han sa at vi skulle stille ham noen spørsmål til teorien og så skulle han svare på det uansett. Er det noen her som har noen skikkelig vanskelige spørsmål slik at jeg får læreren til å se ut som en tosk når han ikke klarer å svare på spørsmålet. Kan si det slik at jeg ikke liker læreren pågrunn av den religionen han følger og er ganske troende. Prøver til og med og konvertere oss såkalte "hedninger." Kom med noen skikkelige spørsmål, vil drite læreren godt ut :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en læren på skolen som skrøt om hvor god han er i fysikk (er fysikklæreren min) Han sa at vi skulle stille ham noen spørsmål til teorien og så skulle han svare på det uansett. Er det noen her som har noen skikkelig vanskelige spørsmål slik at jeg får læreren til å se ut som en tosk når han ikke klarer å svare på spørsmålet. Kan si det slik at jeg ikke liker læreren pågrunn av den religionen han følger og er ganske troende. Prøver til og med og konvertere oss såkalte "hedninger." Kom med noen skikkelige spørsmål, vil drite læreren godt ut :yes:  :yes:  :yes:

hvis han skryter til elevene om hvor god han er i fysikk, synes jeg det høres ut som om han sliter med mindreverdighetskomplekser og selvhevdelsesbehov...

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Har en læren på skolen som skrøt om hvor god han er i fysikk (er fysikklæreren min) Han sa at vi skulle stille ham noen spørsmål til teorien og så skulle han svare på det uansett. Er det noen her som har noen skikkelig vanskelige spørsmål slik at jeg får læreren til å se ut som en tosk når han ikke klarer å svare på spørsmålet. Kan si det slik at jeg ikke liker læreren pågrunn av den religionen han følger og er ganske troende. Prøver til og med og konvertere oss såkalte "hedninger." Kom med noen skikkelige spørsmål, vil drite læreren godt ut :yes::yes::yes:

heter lærern Erik

 

jeg haddde en matte/naturfag lærer som var en skikelig sekt man..

Lenke til kommentar

Relativitetsteorien ja.. Engergiforbruket går mot uendelig når farten til massen som akselereres går mot c. Du kan jo spørre om hva som skjer med energien, siden denne ikke kan gå tapt, når hastigheten øker. SVAR: Den kinetiske energien må være bevart, energien brukes altså ikke til å øke farten men massen. Massen øker altså med farten, (ved hastigheter så store at vi må regne relativistisk, > 0.2c)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...