Gå til innhold

Idè, Dataprogram på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke god på webdesign og sånt, så du kan bare lage den du ;)

Jeg så sida di, ganske proff.

Noe lignende hevtollgrensa.no kunne kanskje vært bra.

Så reklamerer vi på forskjellige forum osv.

HW.no nettverket er et godt grunnlag, det er tross alt MANGE medlemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke .tv men prøver ofte å få med meg Click online på bbc world.

Edit: Og ja eg støtter forslaget! :thumbup:

ClickOnline er ganske bra.. Har en periodisk alarm slik at jeg husker å se det :p

Men dere har min stemme :thumbs:

Skrevet

Ok! Siden sist har jeg og SirIce her faktisk begynt å lage denne underskriftsaksjonen!! Han tar seg av scriptinga mens jeg mekker design. :)

Hva skal underskriftsaksjonen hete?

Skrevet
Hm.. Det går helt sikkert an å lage www.jatildatapaanrk.tk eller noe! Så kan kanskje jeg (og noen fra WDS-gjengen) lage webdesign og kanskje scripting som samler underskriftene!

Hallo! Det kan brukes Æ, Ø og Å i adresser nå!

Har du ikke fått med deg det? :devil:

Skrevet (endret)

Lagt ut en beta av siden på http://www.sirice.com/tv .. Inneholder atm kun "skriv deg på" siden.

Dere kan godt skrive dere på nå, men siden kommer ikke til å se slik ut, eller ligge der når den er ferdig.. Underskriftene blir ikke slettet uansett da.

Endret av SirIce
Skrevet
ingen her som har sett britiske [.tv] ? Det er en egen KANAL :woot: Med hardwareomtaler, spill og photoshop tutorials, und so wieter :mrgreen:

Hadde den kanalen før, men den ble vel lagt ned så vidt jeg vet. Det var i alle fall unnskyldningen til Canal Digital når den ikke lenger dukket opp hos meg...

Skrevet
Men, ikke post annet enn det ordentlige navnet deres!

F. eks meg, Daniel Dugan Årstøl, ikke Daniel eller DDÅ.

Hvertfall ikke kallenavn.

Skal få til et script som gjør at du ikke kan gjøre det.. og at admins kan slette idiotiske "innlegg"

Skrevet

I stedet for å lage en underskriftskampanje der man krever et dataprogram på TV, hva med å utarbeide et konsept og kontakte NRK og legge fram konseptet på en seriøs måte? Kanskje kommer dere på TV og på den måten kan forme ting på deres egen måte?

Skrevet
I stedet for å lage en underskriftskampanje der man krever et dataprogram på TV, hva med å utarbeide et konsept og kontakte NRK og legge fram konseptet på en seriøs måte? Kanskje kommer dere på TV og på den måten kan forme ting på deres egen måte?

:blush:

MÅ innrømme at du sier noe der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...