Gå til innhold

Unreal Tournament 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget positivt overrasket ja. UT2003 var jo superskuffende, men jeg også fikk mer original "UT-feelingen" tilbake med UT2004.

Heldigvis har de også tatt til fornuft og brakt tilbake den beste game-modusen: Assault. :yes:

Hva i all verden var det de "tenkte" da de fjernet denne i UT2003 :no:

Skrevet

Jeg synes dette virker som et veldig morsomt og bra spill..tatt det som fungerte fra UT2003 og bringet det videre til UT2004..Med noen nye ting som kjøretøy etc. og finpuss så ser det bra ut :yes:

Skrevet (endret)
Lavt detaljnivå?

?

Sikkert også lavt detalj nivå hvis du har en 30ms LCD eller mer, eller kanskje du ikke har vært inne på Settings? Glemte jeg og nevne dette var en BETA?

:roll:

Synes ikke detaljnivået (på kjøretøyene) er noe å skryte av nei - og jeg spiller på 1152x864 med 4xAA, 16XAF og tekstur / mipmap på 'Quality'.

Se forøvrig screenshotene nedenfor hvor jeg sammenligner henholdsvis Desert Combat og BF1942 (som faktisk kom i 2002...) med UT2004-demoen. Grafikkinnstillingene i driveren er den samme for begge (som ovenfor) og alt i UT2004 er satt på det beste man har av valg i demoen. Bildene er ikke resizet og er utklipp av hvordan ting faktisk ser ut på skjermen (med unntak for eventuelle jpg-artifacts):

http://www.newcharts.com/avatars/BF1942vsUT2004.jpg

http://www.newcharts.com/avatars/DCvsUT2004.jpg

Det er forøvrig IKKE en BETA som kommer til å bli endret betydelig før release - kanskje du burde lese Release Notes: "This is the Unreal Tournament 2004 demo version. As of this release, we're a few weeks away from shipping the final game."

:roll::roll::roll:

Med andre ord blir det neppe gjort endringer av betydning før spillet slippes.

Synes ikke spillet er dårlig, men ble som sagt rimelig skuffet over hvordan kjøretøyene faktisk så ut i demoen; det så som nevnt 'gammeldags' ut sammenlignet med en del andre nye spill. Hvis de viser seg å se mye bedre ut i fullversjonen er jo det bra, men da har de i så fall gjort seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke legge på noen MB i demoen for å ha bedre teksturer og høyere detaljgrad på kjøretøyene.

Endret av Shimano
Skrevet (endret)

Øhh.. Men nå må dere tenke på at mange av grafikkinnstillingene i demoen ikke går lengre enn til normal, bant annet på texture og character detail. Dette gjøres sannsynligvis for å spare plass, altså for å gjøre demoen litt mindre sånn at den blir litt mer nedlastningsvennlig. Med andre ord så har jeg god tro på at fullversjonen kommer til å se litt bedre ut, med høyere detaljegrad :yes:

Edit: Liten leif

Endret av Pennywise
Skrevet

Første gang jeg spiller UT. Gameplay var ok. Ikke noe spesielt, bare san jeg vil spille når jeg kjeder meg. Grafikken, modellene og brettene var heller ikke noe spesielt.

Skrevet
Øhh.. Men nå må dere tenke på at mange av grafikkinnstillingene i demoen ikke går lengre enn til normal, bant annet på texture og caracter detail. Dette gjøres sannsynligvis for å spare plass, altså for å gjøre demoen litt mindre sånn at den blir litt mer nedlastningsvennlig. Med andre ord så har jeg god tro på at fullversjonen kommer til å se litt bedre ut, med høyere detaljegrad :yes:

Håper det :) Jeg synes denne demoen fortjener 8/10.

Skrevet

Synest det er ei kraftig forbetring frå UT 2003. Good bye UT 2003.

For dei som klagar på grafikken så vil fullversjonen ha dobbelt så mykje detaljar og dobbelt så gode teksturar. Dette er ikkje med i demoen for at den ikkje skulle bli for stor. Samma med lydkvaliteten.

Skrevet (endret)
Det var jo råfett. Jeg digger sånne spill.  UT 1 går jo treigt i forhold. alfor tamt.  UT2004 er det beste hittil i UT serien. :D

Definitly the best !

Endret av HC Alexander
Skrevet
For dei som klagar på grafikken så vil fullversjonen ha dobbelt så mykje detaljar og dobbelt så gode teksturar.

Det håper jeg virkelig - det meste andre ser jo bra ut i demoen, men kjøretøyene er jo virkelig 'out of place' - detaljgraden/teksturene på disse skiller seg veldig ut i forhold til resten - så mye at det nesten virker som en hjemmelaget mod med kjøretøy til UT2003.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...