sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Nå gir jeg opp kampen mot Studio 8 og tilbakespilling av opptak til tape. Har reinstallert både hardware og software og oppdatert alt som oppdateres kan- til ingen nytte. Nå gjør jeg alt opptak om til Mpg2 og brenner det til DVD med et program som heter Sonic MyDVD. Om jeg en gang i framtiden skulle få noe som helst tilbake til mitt videokamera så er jeg spent på om jeg kan forandre Mpg2 filene til AVI og kjøre den på tape??
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke brenne DVD'en i Pinnacle? Funker flott her!
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke brenne DVD'en i Pinnacle? Funker flott her! Ja, men jeg ønsker og ha en forside med menyer hvor jeg kan velge ut de filmsnuttene eg ønsker og se... går det i Pinnacle? Eller noe lignende?
mandela Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 tilbake til dv-kameraet: http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=45#comments http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=285#comments begge er freeware
gussen Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hei, Det ser ut som om at du sliter litt med prosjektet ditt; Jeg anbefaler at du tar en titt på programpakkene fra Ulead. Disse er helt perfekte for nybegynnere og gir deg topp resultat med liten video-erfaring; - Ulead DVD MovieFactory v.3 Lag flotte VCD/SVCD/DVD med menyer, animerte menyer, bakgrunnsmusikk, animert bakgrunn osv. Støtter både video og lysbildeshow eller en kombinasjon av begge! Brenn CD/DVD rett fra programmet. - Ulead VideoStudio v.7 Det perfekte videoredigeringsprogrammet for både nybegynnere og mere avanserte brukere. Se forøvrig tidligere poster i dette forumet som beskriver disse programmene, samt linkene over. Endret 13. februar 2004 av gussen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå