Gå til innhold

Noen som har spilt Counter-Strike CZ?


Anbefalte innlegg

Lastet ned en lekket version av CS CZ. Det virker som de har nedgradert grafikken iforhold til Half Life. Kjører på alt max og 1024*800 (tror jeg, kan kjøre bedre men gikk lei med en gang)

Tror dette er en ganske ferdig version. Det var mange baner osv.

Mitt råd er ikke forhåndsbestill!

(det virker litt som de bruker samme grafikkmotor som Delta Force 1)

 

Edit:skrivefeil

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke det står official release 15/3 2004. prøvde nå på 1280*10..

Det er fortsatt elendig grafikk. Tror faktisk Half-Life er er mye bedre spill.

En annen ting jeg misliker er at de terroristene overlever (på Easy) 2 skudd i hodet med colt og et skudd i hodet med maskingevær/assault rifle. Altså 2/3 skudd i hodet for å drepe noen...

Når man treffer noen i hodet eller blir troffet (magen/hodet)

kommer det en enorm blod sprut som er totalt overdreven og ekstremt dårlig laget. Håper det går an å skru av dette i en full version.

Kommer uansett ikke til å bruke penger på det. Men kanskje spille et par baner for å se om det har blitt bedre

Lenke til kommentar

Nå har dere som har prøvd det strengt tatt bare spillt en UFERDIG og tilbaketrukket versjon. Den nye utgaven skal i følge IGN være bedre. Men det grafiske har noe med art direction å gjøre, noe som jeg syntes er viktigigere enn teknilogien i et spill. Bare se på Planescape:Torment, gammel teknologi, men glimrende art direction. Dette gjør at man overser spillets grafiske teknologiske svakheter siden det du ser faktisk er veldig fint laget:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...