JumboJet Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 I visse spill legger spillvinduet seg ned og jeg kommer tilbake til Windows. Jeg kan fortsatt trykke på spillvinduet for så å komme inn i spillet igjen, men da detter jeg ut igjen. Har Ati sine nyeste Catalyst 4.10 drivere. Noen som vet hva dette er??? Takk på forhånd!
DDDD Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 sikkert bare en eller annen program i bakgrunnen som gjør noe. eller så har du trykket: alt + tab
JumboJet Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 Har bare vanlige programmer som msn messenger, DAP, Norton Antivirus og Style XP! Gjør disse programmene noe?
DDDD Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 tjaaa... vet itte helt je, men du kan prøve en eller annen gang å slå av alle aktive programmer også spille spillet
Knudix Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk samme problemet da jeg gikk fra 1152/864 pixels til 1280/1024 pixels i skjermoppløsningen, men jeg bare skrudde den ned igjen og da virket alt som det pleide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå