Gå til innhold

Det beste rally spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
V Rally 3 er ikke et spill jeg ville anbefalt.

Hvorfor vil du ikke det, Stig? Er det dårlig? Kunne tenke meg et nytt bilspill jeg også, men det er ikke så mye å velge i for tiden. Har de feste bilspillene mine til X-Box. Der har jeg nesten alt som er. Men jeg savner ett til PC`n, for det er bare der jeg har ratt.

Lenke til kommentar

Spillet har en veldig dårlig styring, generellt dårlig feel. Det er også en dårlig port av PS2 versjonen, så du får mere igjen for å kjøpe det til PS2 om du hardet. Jeg ville heller gått for Colin 2 eller WCR 2 om jeg var deg, begge disse spillene har alt som trengs av et rallyspill, både i singleplayer mode og multiplayer!

Lenke til kommentar
V Rally 3 er ikke et spill jeg ville anbefalt.

Hvorfor vil du ikke det, Stig? Er det dårlig? Kunne tenke meg et nytt bilspill jeg også, men det er ikke så mye å velge i for tiden. Har de feste bilspillene mine til X-Box. Der har jeg nesten alt som er. Men jeg savner ett til PC`n, for det er bare der jeg har ratt.

Jeg synes i hvertfall det var alt for urealistisk, for arcade-aktig...

Lenke til kommentar
Spillet har en veldig dårlig styring, generellt dårlig feel. Det er også en dårlig port av PS2 versjonen, så du får mere igjen for å kjøpe det til PS2 om du hardet. Jeg ville heller gått for Colin 2 eller WCR 2 om jeg var deg, begge disse spillene har alt som trengs av et rallyspill, både i singleplayer mode og multiplayer!

Takk for advarselen. Er ikke glad i å kjøpe dårlige spill. Spesiellt gjelder dette bilspill med elendig styring. Heller dårlig grafikk fremfor dårlig fysikk. :)

Lenke til kommentar
Synes absolutt at CMR3 er et bra Rallyspill. Nå kan du ogå laste ned 2003 sesongensnavn og biler i en patch på Gamer's Hell.

HER ER PATCHEN... ET STED...

Hva heter den? :roll:

 

Patch v.1.1 kanskje?

Vet ikke...

 

Skal se her i filene mine om jeg finner noe...

 

Nei, jeg finner den ikke. :no: Men bare søk på "Colin McRae 3" inne på Gamer's Hell. Den er på ca 80-90 MB...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...