Gå til innhold

1.6 boter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil postet eller ikke, folk burde da få den hjelpen de trenger. Dette burde være den ultimate forum spiriten.

 

Er ikke rart folk får mange innlegg, når de bare skriver feipostet og annet skrap i stedet for å hjelpe til. *oppgitt*

 

Ligger noen RealBot-er som er meget bra her.

 

Hvis siden er nede så er det ikke min skyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Altså jeg har sakt det før FL_FAKECLIENT !!!!!!!!!!!!!!!

står på steampowered sian

Unødvendig bruk av utropstegn i forumet er ikke tillatt :no: Det finnes ikke boter til cs 1.6, siden valve bestemte seg for å ikke ha det av en eller annen merkelig grunn. Kanskje for å få folk til å skaffe seg internett å spille over det istedenfor.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke boter til cs 1.6 (...)

Det gjør det vel, men de er ubrukelige. Helt idiotisk elendige.

Og bugga! Hvertfall for meg. Nå står zbotene med ryggen til meg (tror jeg) men egentlig så står de og ser mot meg med skjoldet foran seg.

I tilfeller er skjoldet også utrolig bugget, siden det ikke går an å treffe. Derfor bruker jeg å stikke av å vente med den boten, eller la noen teamvenner ta den. :) Hoho, det kaller man skills, stikke av fra helv***.

 

Merlin: Ja, det er regler mot for mange utropstegn og sånt noe. Og i tilfeller skulle jeg ønske det var regler mot svaring, når man ikke har peiling på det man svarer på.

 

Så vidt jeg husket, eller sist jeg sjekket, så var det zbotene, realbotene og et par andre (som jeg ikke husker navnet på).

Men så vidt jeg husker sto "Blues" bak disse botene (sistnevnte).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og bugga! Hvertfall for meg. Nå står zbotene med ryggen til meg (tror jeg) men egentlig så står de og ser mot meg med skjoldet foran seg.

dette er en vanlig cs 1.6 bug som kom i en av de siste oppdateringene.. folka sikter en annen vei enn den de egentlig gjør.

Lenke til kommentar
Og bugga! Hvertfall for meg. Nå står zbotene med ryggen til meg (tror jeg) men egentlig så står de og ser mot meg med skjoldet foran seg.

dette er en vanlig cs 1.6 bug som kom i en av de siste oppdateringene.. folka sikter en annen vei enn den de egentlig gjør.

Ok da, jeg har ikke merket den ellers enn med boter. Men kan vel godt være mulig. :)

Lenke til kommentar

jada det finns 1.6 boter

bruker selv zbotene. De er ikke så gale de. På full vanskelighetsgrad er de faktisk ikke så dårlig. Bedre enn de fleste jeg spiller mot på public.

 

hvis du ikke vil at botene skal komme løpende å slakte deg med de buggete skjoldene sine slår du enkelt å greit bare av skjold ;)

Lenke til kommentar
jada det finns 1.6 boter

bruker selv zbotene. De er ikke så gale de. På full vanskelighetsgrad er de faktisk ikke så dårlig. Bedre enn de fleste jeg spiller mot på public.

 

hvis du ikke vil at botene skal komme løpende å slakte deg med de buggete skjoldene sine slår du enkelt å greit bare av skjold ;)

Enten er mine, eller så er dine boter screwa. Mine er elendig!

 

PS: Ja, jeg sov, men måtte på toalettet, men stikker og legger meg igjen om 3 min elns. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lol, jeg trenger hjelp med RealBots, jeg liker å eie folx så derfor downloader jeg bots :D

 

 

Hva skal jeg skrive for å spille med de???

Skal si det så snart du slutter med den fjortiss-attituden din. "folx", bah! :p

 

Nei, jeg aner rett og slett ikke hva du skal skrive, jeg spiller ikke CS så mye, og spiller jeg, så er det prac med zbot eller prac pub. Pub er latskap, for meg da, gidder ikke konse noe der. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...