Gå til innhold

Seti@home


Anbefalte innlegg

Hei,

 

hvor mange av dere driver å støtter disse folka som trenger masse CPU kraft for å finne liv i rommet?

 

Hvor mange work units klarer du om dagen?

hva slags maskiner kjører du det på?

 

jeg bruker for tiden:(har akkurat startet)

 

1 stk Compaq 2x1,13Ghz(xeon) 2GB RAM

1 stk 333mhz, 128MB RAM

1 stk 500mhz, 384MB RAM

1 stk 933mhz, 256MB RAM

1 stk 1200mhz, 1024MB RAM

 

Har 5 work units om dagen(snittet øker hele tiden, var litt bug's i starten)

 

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På skolen (UiB) har jeg en maskin som kun brukes til skriving, litt mp3 og slikt, en P2 350@392MHz. Den bruker ca 21-22 timer på en unit. Sier seg selv at jeg neppe når tallknusetoppen med den maskinen. Hjemme står det en TBird 1100MHz, som hadde tatt unna atskillig mer, men jeg får ikke koblet mot seti-serverne derfra. Lurer på om UiB har lagt inn en sperre der...

 

-P-

Lenke til kommentar

Bruker i snitt 9 timer, 45 minutter på en unit. PC i sig. Ligger på plass nr. 1 million og noe :smile:

 

(pc'en brukes hele tiden til andre oppgaver også)

 

Support the aliens! :grin:

 

_________________

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

 

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-16 19:22 ]

Lenke til kommentar

Jeg kjører både SETI og UD samtidig på min gamle P200. Det går ikke fort, men kjører 24 t.

Filene blir flyttet mellom den gamle og den nye PC'n når jeg skal hente nye uniter. Har satt opp en ramdisk, da jobber maskinen svært stille.

Er litt skuffet over UD's support, som aldri svarer. Kjører Folderol på min nye PC, det er noe som ligner på UD.

Alle disse kan kjøres som screensavere, eller kjøres i bakgrunnen. Pass litt på CPU temp, alle disse belaster CPU hardt.

Lenke til kommentar

****, nå er jeg så lei av å høre at det er meningsløst å kjøre SETI på maskinen min! Hver eneste gang det dukker opp så kan du banne på at det kommer noen småf**ter trekkende med det kreftforskningsprogrammet.

 

Jeg kjører SETI fordi jeg liker TEAMet jeg er en del av, jeg driter i små grønne menn på mars. Og at det er "meningsløst"? Helvete heller, 80% av det jeg bruker denne maskinen min til er mere tåpelig: filmer, MP3, spill (hva er så satans meningsfullt med Castle Wolfenstein?!?)

 

EvilHomer og Airguard: jeg gir dere to valg. Enten kryper dere tilbake til det sure lille hullet dere kom opp av, eller så skal jeg ta Sondre Lerche og pælme han gjentatte ganger i hodene deres til dere alle tre skjønner poenget og HOLDER KJEFT!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hmm.. klarer 6 units per dag med min egen maskin.. med det var med GUI versjonen.. har lagt inn CLI (en dos basert versjon) så nå regner jeg med å komme oppunder 10 stk per dag...

 

Norwegian_Beret....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...