Gå til innhold

www.alexhardware.net

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... :cry:

Hva gjør pepperkakehuset der?

Skrevet
Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... :cry:

Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning.

Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der :p

Skrevet

Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning.

Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der :p

Er det ditt pepperkakehus..?

Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. :lol:

Skrevet
Er det ditt pepperkakehus..?

Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. :lol:

Lol.

Er/var ikke mitt nei. Bare knipset det før jeg spiste det sammen med kompiser hos en kompis av meg (tradisjon) :p

Skrevet (endret)

Et virvar av javascript, tabeller, spacere og jeg vet ikke hva. I tillegg mangler doctype-spesifisering, noe som gjør at browsere blir tvunget over i quirk mode og kan/vil vise siden vidt forskjellig. Hvis målet er html 4.01 transitional har du 49 feil på index-siden, men det er mulig du bruker en eldre html versjon. Siden er overkommelig å lage med en brøkdel av koden hvis du går fullt og helt over til CSS-basert design, og det er verdt å lære seg først som sist.

Om design/farger: Helt greit oppsett - for blått etter min smak.

Endret av dms
Skrevet

Takk for responsen :)

dms: Skjønte ikke alt du sa, men det jeg skjønte skal jeg ta inn over meg. Jeg kommer sikkert til å "oppdatere" designet på siden etter en stund.

Igjen: takker :)

Skrevet

Fikk litt T&T følelse når jeg kom inn. Vil si at siden er "sjarmerende snodig", hva nå enn det måtte bety.

De hjemmesnekra buene i hjørnene... Er dette første hjemmeside med surroundanlegg? :roll::p

Skrevet
Fikk litt T&T følelse når jeg kom inn. Vil si at siden er "sjarmerende snodig", hva nå enn det måtte bety.

De hjemmesnekra buene i hjørnene... Er dette første hjemmeside med surroundanlegg? :roll::p

:D aldri tenkt på det på den måten før..

Skrevet
Si-i-lig! :)

Men fjern den counter greia, den var heslig.

Senterert tekst gjør seg dårlig på web ja, som Duneboy seier...

Fint mobo du har forresten :D

Takker :)

Har tenkt litt på den counter greiene ja.. Men jeg finner ikke noen bra erstatning liksom. Noen som har noe forslag på det der?

Skrevet
erstatning : ingen counter i det heile tatt.

Og er den for deg sjøl, så kan du sikkert sette opp en form for stats greier på domenet...

Da fjerner'n jeg da :)

Skrevet (endret)
:w00t:

Ordner du a:hover  på linkane inni "framen" også kanskje?? ;)

Hm?

Edit: Du mener at den skal skifte farve på mouseover? Har fikset på det nå :)

Dere må bare signe i guestbook'en min folkens :)

Endret av alex100
Skrevet
Prøvde med teksten venstre-stilt, men det så ikke ut ( ! )

Hvorfor det? Var teksten most inn i den ene siden? Bruk padding :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...