Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Mener det er windows media player, men uannsett, hvis jeg skal inn på nrk dått enno og så inn på nett-tv (skal se på autofil innslag og team antonsen online!) så kommer det bare sånn stor knapp der videoen skal være hvor det står "klikk" eller noe.. Jeg trykker på knappen som dekker vinduet der det i IE kommer film og så kommer jeg til en side hvor jeg skal kunne laste inn noen plug-ins. Men da kommer jeg bare inn på et sted hvor jeg kan laste ned WMP 9 for xp! har jo det! funker i IE! Noen forslag? På forhånd takk!
Rascal Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 gå på quick preferences og sett identify as MSIE 6.0
Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Den er på det :s Var en av de første tinga jeg sjekka..... Veldig irriterende azza. Kan liksom ikke bare bruke opera nå.. Noen andre forslag?
rlz Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Virker da helt fint med meg... Du har vel nyeste versjon?
Anterialis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 7.23 har jeg.. Satser trygda mi på at det er siste versjon !? Det kommer ofte opp (eller ikke ofte da, men noen ganger) sånne "klikk" knapper der det egentlig skal være film eller feks. macromedia (vet ikke om det er sånn med macromedia, men tok bare et eksempel for å poengtere at det kommer noen ganger når det er ekstra programmer som spiller inn).
the_pilot Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Finn disse filene (ligger ofte under C:Program FilesWindows Media Player) npds.zip npwmsdrm.dll npdsplay.dll npdrmv2.zip npdrmv2.dll og kopier dem til plugins-mappen for browseren (f.eks. C:Program FilesOperaProgramPlugins). Browseren må restartes før du får det til å fungere.
rlz Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Litt kjipt det der med Opera at ikke alle mediaspillere/codecs virker med en gang. Men etter å ha lastet de ned fungerer det alltid perfekt (med meg iaff)
Ac-Cobra Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 7.23 har jeg.. Satser trygda mi på at det er siste versjon !? "Melding fra Extrajoker Nord! HIT MED TRYGDA! " Jeg kjører Opera 7.50 Build 3494 Kan forøvrig lastes ned fra her Hilsen @c-Cobr@
Anterialis Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 LOL: Ja ok. Så går jeg ikke på trygd da :s Men er det en oppdatering eller må jeg laste inn alt på nytt?
Ac-Cobra Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Det er en beta versjon. Sakset fra siden: Due to the experimental nature of this release, upgrading a previous Opera installation is not recommended. Så denne installere i egen mappe. (den foreslår opera75 selv) Har prøvd den i noen dager nå og jeg er fornøyd. Hilsen @c-Cobr@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå