Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener det er windows media player, men uannsett, hvis jeg skal inn på nrk dått enno og så inn på nett-tv (skal se på autofil innslag og team antonsen online!) så kommer det bare sånn stor knapp der videoen skal være hvor det står "klikk" eller noe.. Jeg trykker på knappen som dekker vinduet der det i IE kommer film og så kommer jeg til en side hvor jeg skal kunne laste inn noen plug-ins. Men da kommer jeg bare inn på et sted hvor jeg kan laste ned WMP 9 for xp! har jo det! funker i IE! Noen forslag?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7.23 har jeg.. Satser trygda mi på at det er siste versjon !?

Det kommer ofte opp (eller ikke ofte da, men noen ganger) sånne "klikk" knapper der det egentlig skal være film eller feks. macromedia (vet ikke om det er sånn med macromedia, men tok bare et eksempel for å poengtere at det kommer noen ganger når det er ekstra programmer som spiller inn).

Skrevet

Finn disse filene (ligger ofte under C:Program FilesWindows Media Player)

npds.zip

npwmsdrm.dll

npdsplay.dll

npdrmv2.zip

npdrmv2.dll

og kopier dem til plugins-mappen for browseren (f.eks. C:Program FilesOperaProgramPlugins). Browseren må restartes før du får det til å fungere.

Skrevet

Litt kjipt det der med Opera at ikke alle mediaspillere/codecs virker med en gang. Men etter å ha lastet de ned fungerer det alltid perfekt (med meg iaff) :)

Skrevet
7.23 har jeg.. Satser trygda mi på at det er siste versjon !?

"Melding fra Extrajoker Nord! HIT MED TRYGDA! :devil:"

Jeg kjører Opera 7.50 Build 3494

Kan forøvrig lastes ned

fra her

Hilsen @c-Cobr@

Skrevet

Det er en beta versjon.

Sakset fra siden:

Due to the experimental nature of this release, upgrading a previous Opera installation is not recommended.

Så denne installere i egen mappe. (den foreslår opera75 selv)

Har prøvd den i noen dager nå og jeg er fornøyd.

Hilsen @c-Cobr@

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...