Gå til innhold

Feature: MMORPG - hva skal du velge?


Anbefalte innlegg

Meget bra artikkel, nesten som jeg fikk lyst å springe ned på nærmeste Elkjøp butikk og kjøpe meg et online spill :D

 

Savner vel kanskje Neverwinter Nights her, men det går vel kanskje under andre ting, selv om det kan spilles online.

 

Et annet spill som kan spilles Online med en gang uten å kjøpe noe er Runescape utviklet av Jagex. Du kan registrere deg som medlem men trenges ikke. Spiller det selv en del, blant mange andre i verden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EVE online har da slått ny verdensrekord for mest påloggede på servern på en gang, nemlig 7250 eller noe i den duren, og det er 4-7000 spiller på til en vær tid (det har vært en positiv utvikling de siste måndene). Jeg spiller eve online, og det er sikkert 30-40 andre norske spillere og. muligens noen andre som ikke har funnet veien til "chate kannalen" "Norge". Dette er et spill man kan bli veldig avhengig av :cry: . men bli litt lei av til tider når det ikke er så store forandringer helle tiden.

Det er heller ikke helt sant det du sier om uthenting av mineraler for og så selge det. det er bare helt i bynnelsen når du ikke har skaffet deg et selskap/klan, og ikke er helt sikker på hva du vil satse på. (det sies at det vil ta 2-3 år og oppnå alle "skills'n" som finnest i spillet, det kommer nye skills med nye store opptatteringer/utvidelses pakker (uten ekstra kostnad, ikke som andre store mmorpg's))

Det er veldig mye kriging viss du har tatt sjangsen på og tilhøre en alianse som kontrolere spiller kontrolerte regioner (et område av systemer), de som kontrolere disse områdene blir veldig lett kalt pirater. fordi de nekter andre som ikke er en del av aliansen og "mine" etter skjeldne mineraler (som bare finnes i disse ikke politi kontrolerte områdene, såkalt 0.0 som omringer hele kjernen av galaxen) som er da veldig verdi fulle og kan skaffe deg de største skipene/ beste utstyre på bare noen dagers arbeid.

-lenn0x Endret av lenn0x
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...