Gå til innhold

P4 HT

darkfury

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skifte cpu fra en p4 uten HT til en med, å vet at det skal være mulig å få wintendo til å godta en HT cpu som to uten å måtte reinstallere. Noen her som vet hvordan man går fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ja du slepper å fikse windows på nytt  /  ikke noe problem det, windows bryr seg ikke noe særlig om det

Helt enig :)

Endret av Beni25
Skrevet

hm...er det ikke slik at mange har hatt problemer med å få selv HT til å bli aktivert? winxp vil klare å kjøre cpu'en, men vil ikke se den som to. tror det var dette problemet trådstarter mente.... :dontgetit:

Skrevet

HAn må jo nesten installere OS et på nytt, for at han skal kunne dra nytte av HT- teknologien som er i prosessoren. Men du trenger ikke å installere på nytt.

Skrevet

Jeg har nettop installert en P4 med HT over en Athlon-installasjon av Windows XP og var nødt til utføre en "ren" installasjon for å få Windows til å se to CPU-er. Det gikk ikke en gang å oppgradere.

I tillegg trengs SP1a.

Skrevet

jeg mente så klart for å få den til å virke med HT, at den virker som en vanlig cpu uten reinstall vet jeg godt :p mente bare å ha sett en guide om hvordan man fiksa den om til DualCPU-os uten å trenge å formatere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...