Gå til innhold

Zero Hour hakker!

MrLuni

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm. har akurat samme problem med 9600 pro kortet mitt. Har nest nyeste patch. Funka mye bedre med GF3 kortet av en eller annen grunn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Prøv å sette opp grafikken på Generals. Det hjalp hos meg.

Det gikk både glattere å så bedre ut på 1600*1200 og allt på max.

BUSTED! Zero Hour går ikke høyere en 1260x960!

Kansje det hjelper det du sa da.........

kankje du har dårlig skjerm da, for hos meg kan jeg også ha 1600x1200 og det høyeste 1920x1440 på min skjerm

Nei da, ZH går ikke høyere en 1260x960, skjermen ståtter opp til 1280x1024,

og kortet er et Radeon 9800XT! Såe.....! :devil::wow:

Nå har du kokka på leggen :p

Det funker i høyere oppløsning enn det som går hos oss. Vi har jo samme skjerm vet du :green:

Og den støtter ikke større oppløsning enn 1280x1024.. Såe du er nok du som er BUSTED

da har du en gammel skjerm i fra 1980 :p

jeg kan ha 1920x1440 og ikke si at man ikke kan det bare for at du har dårlig grafikk kort eller skjerm.

Endret av Dennis87
Skrevet

Nei.. Den er fra 1998 :p

jeg kan ha 1920x1440 og ikke si at man ikke kan det bare for at du har dårlig grafikk kort eller skjerm.

Du kan jo ikke ha høyere oppløsning enn skjermen støtter din luring

Skrevet

Nei.. Den er fra 1998 :p

Du kan jo ikke ha høyere oppløsning enn skjermen støtter din luring

hehe jeg leste bare det siste du skrev så jeg trudde du skrev at C&C ikke støtta høyre :p

Skrevet

Når generals hakker så er det som regel pga at motspiller ikke har bra nok maskin siden ytelsen på den svakeste av maskinene som spiller blir kvaliteten på alle maskinene, har du prøvd singel player en runde og sjekket om du får samme problemet der?

Spiller selv mye ZH og har AiW Radeon 9600pro og hakker aldri til meg når jeg spiller mot folk som jeg vet har bra maskin, men når jeg spiller mot folk i usa (som ofte har dårlig pc) så hakker det....

For å sjekke andres pc hastighet så ser du det når spillet loader, loader alle like fort/fortere som/enn deg (de barene som kommer opp under mappet når spillet loader) da har du vel ett problem da ;)

Skrevet

offtopic:

Jeg lurer på hvorfor nesten alle har skjermer som støtter gangske liten oppløsning, er det 15tommer folket har eller?.. Jeg har en forhansvis gammel 17tommer Fujitsu Siemens fra 1998 tror jeg og den støtter 2000ognoeX**** .. Bare en liten tanke fra min side.

Skrevet

guuud.... ta skjermoppløsningsdiskusjonene i en annen tråd.

Men jeg har testa måde MP og SP i generals/ZH og det er samme ulla. Er like intr. i trådstarter som å finne ut av dette her. Har selv postet en post om det for ikke så alt for lenge siden, men der var det ikke mye respons å få.

Skrevet

jeg spiller i 1600 x 1200 og spillet går helt fint i sp og i mp hvis jeg spiller med noen som har bra maskin og uten booter. men hvis jeg tar med 2-3 booter begynner det og hakke så mye at det er umulig og spille, det hjelper ikke om jeg tar og stiller grafikk på minimum heller.

jeg trur det er en bug i zero hour siden det går helt fint og spille vanlig C&C generals uten at det hakker noe.

hakker det hos deg når du spiller vanlig generals?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...