Gå til innhold

Stengte tråder uten komentar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, har sett endel merkelige stengninger jeg og, og i mange tilfeller kunne vel en PM til vedkommende vært en smule mer diplomatisk(rettelser i topic, spørsmål, slurvete skriving o.s.v.)

Men noen må jo bestemme. (he-he, så akkurat for meg hvordan dette forumet hadde vært med fullstendig anarki!! Morsom tanke :D )

Lenke til kommentar

men hvorfor ligger den ikke i tråden da? ser bare mitt innlegg der som det siste..

 

Swixz: Er helt enig der, av og til mener jeg at det ikke er nødvendig å stenge en tråd bare for at topicen er feil, dette gjelder spesielt ferske brukere. Da tror jeg de lærer mye mer ved at den som modererer heller endrer topic og sender pm til trådstarter. En vanlig bruker kan jo også sende pm til trådstarter om at topic burde endres

 

Opus: 1. den lå ikke i skjermkort skjermer når den ble stengt

2: hvorfor ble den flyttet til annet om hardware, som ser ut som er feil kategori det også. ?

Den skal vel strengt tatt ligge under overklokking og casemods eller noe sånnt..

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar

Gef er relativt ny som moderator, så vi får tillate at han gjør en og annen feil. Man må jo lære, vet dere. ;)

 

For øvrig vil det skje fra tid til annen at tråder i "annet om hardware" stenges uten noen åpenbar grunn. Jeg stengte f.eks. en hel gjeng med feilpostede tråder for litt tid tilbake, men la da ut en sticky tråd der jeg gav beskjed om det som hadde skjedd. Årsaken til at det kan skje slikt i den kategorien, er at det er veldig mye feilposting nettopp der...

Lenke til kommentar

Sant, derfor synes jeg det er greitt at man tar opp de tingene, så lærer de jo.:)

Er helt enig at det er for mye feilposting. Selv bruker jeg skjelden Annet Om Hardware kategorien for jeg rett og slett ikke finner noe som passer der, kanskje utenom tastatur og mus spørsmål.

Ett tips jeg har er å legge overklokking sine kategorier sammens med hw sine kategorier, slik at de begge er på samme side. Da slipper man en mengde av disse feilpostingene, som nettopp hører hjemme i ok.no delen..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...