Mathis Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Lurer på om det er oen som har en ide på en god mus til spilling? skal ha meg en Dell I8600, og skal ha en ekstern mus, men har ikke noe peilign i det hele tatt.. men tror jeg vil ha en optisk.. kjipt å drive å rense hele tiden.. tror også jeg kanskje vil ha med tråd? noen ideer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Logitech MX500 \ Logitech MX 310 \ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 selv har jeg en Intellimouse 3,0, og ere meget fornøyd. venter på min I8600:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Bruker selv en Intelli 4.0. Anbefales på det varmeste. Prøv den først og se hvordan den ligger i hånden. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har intellimouse 3.0 og den ligger perfekt i hånden! Konge mus, men 4.0 er sikkert bedre Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Jeg er en logitech fans og kan på det varmeste anbefale MX500. Dette er en helt topp mus som ligger perfekt i hånden.. Har brukt logitech i mange år nå, og aldri hat noen feil med dem. Microsoft sine mus er en annen historie (har en venn som byttet mus 4 ganger). Logitech = kvalitet. Endret 9. februar 2004 av Proliator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå