Gå til innhold

Bildeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om et enkel bildeprogram som jeg kan bruke på en eldgammel maskin med Win98SE? Kunne tenkt meg et som var ressursvennlig. Skal ikke ha noen avanserte greier, men bare sånn for å vise slideshow og helt enkle ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Photo Scan Organizer... Fulgte med som fullversjon i et blad jeg kjøpte i 97-98 men er fremdeles det beste jeg bruker :-)

Har en rekke muligheter for "touch up" av bilder, organisering av bilder også på eksterne media (CD'er), slideshows, databasemuligheter...

Tar ca. 4MB zippet... Si i fra om du ikke finner det noen steder, så kan jeg ev. legge det ut for nedlasting...

Skrevet (endret)

Takker for svar alle sammen.

Tar ca. 4MB zippet... Si i fra om du ikke finner det noen steder, så kan jeg ev. legge det ut for nedlasting...

Vet du hvem som har laget det? Da er det kanskje litt enklere å finne det. Søkte litt rundt om på nettet, men fant ingenting....

Endret av Janmandelid
Skrevet

Takk for linken. Er på jobb nå, men kommer hjem imorgentidlig, så da kan du sikkert slette linken etter klokken 0900 tenker jeg! Setter pris på det her altså! Takk nok en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...