Gå til innhold

hiimo.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig, litt sånn "Postal" stil hehe, men ja, menyen var litt uleselig, kanskje header også var litt uleselig. Står det "niimo.net" der?

 

Den boksen som skal inneholde tekst, savner litt skille mellom heading og tekst. Som f.eks "Front mot front" og "Skadet passasjerer", disse burde enten være bold eller en CSS modifisert <H2> eller noe. Kanskje ikke ha helt hvit farge på teksten, men noe litt anelse lys rød farge...

Lenke til kommentar

Takk for mye gode råd, driv på med nå at menyen blir mer leslig med mouseover :p Scrollen hadde jeg egentlig skiftet farge på, men så begynte jeg helt på nytt me css og glømte å lime inn scrollfargen. :blush: Når det gjelder fargene på skriften, skal jeg se om jeg finner en som passer bedre. :p

Takker for mange gode råd, skal prøve å få fikset de til i morgen! :thumbs:

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Oppdatert versjon av hiimo.net

 

Her har jeg fått mouseover, fikse H'en på hiimo.net, fiksa scrolln å farge (er ikke fornøyd med fargevalget da :dontgetit: ) tar imot tips der.

Jah, kanskje det ikke passer helt som side, men hadde en kompis som puffa på meg at det ble veldig tøft, derfor jeg la det ut her for å få respons om det kom til å fungere som hjemmeside. :)

 

Har et annet design.

hiimo.net andre valg. Kanskje dette er bedre (Ja, veit at overskriftene burde være feitet. :p )

 

Dere får bare være så ærlig som dere kan, tåle å få kritikk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...