Timur Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg har da et trådløst nettverk i hus, men av og til på den stasjonære som er litt unna base stasjonen, så detter av og til forbindelsen ut eller den blir veldig dårlig. Derimot de 2 Bærbare som jeg pleier og sitte med i stua funker helt fint og pleier ikke og ha noen slike problemer med de. men spørsmålet er, om jeg kan lede signalene fra base stasjonen til min stasjonære på en eller annen måte? Vet at jeg bare kan kjøpe en ekstra basestjason, men det blir litt unødvendig når det som oftest funker fint. men ja hva er det som leder slike signaler?
Gromle Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Klipp bunnen av en pringles boks(eller noe lignende), tre den over antenna og sett det slik at peker den den veien du vil ha signalene. Funker ganske greit. Men signalene andre veier blir litt dårligere.
jevel Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Hvis Pringles ikke hjelper så kan du bruke en såkalt bridge til å forlenge rekkevidden din. Det er et AP som har mulighet til å videreformidle signaler. (Ikke alle enheter har denne, så sjekk nøye før du kjøper...) -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå