Selle Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) kjøp dette du: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=1 bra kjøleløysning og du vil garantert klare å klokke kortet til endå bedre ytelse. Har dette kortet. Det kan virkelig annbefales Det knuser mitt sapphfire radeon 9600XT 256mb Endret 7. februar 2004 av Selle
Mushaboom Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Jepp, man kan tilogmed flashe 5900 2.8ns fra Gainward. Gjorde dette idag, men flashet tilbake grunnet artifacts. En venn av meg derimot, kjører nå flashet uten artifacts, men han kommer litt lengre på overklokking med orginal BIOS, så det er nok grunnen Kanskje du er heldig?
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Takk for alle tips!!! Kommer nok til å gå for Gainward FX PowerPack! Ultra/1100 TV/DVI 128M
anon12234 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 kjøp fx5900 og flash det til toppmodellen fx5950ULTRA, da har du kort......
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 jaja.....det var det jeg hadde tenkt å kjøpe....man jeg kan svært lite om dette med flashing.. er det en slags form for overklokking.....har ikke så mye erfaring med slikt....er det noe for erfarene brukere, eller kan jeg som har litt erfaring med pc verdenen klare det?
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Nå så jeg guiden din Henrik2k jeg har så vidt sett på den, men så ok ut....kanskje jeg får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå