endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hva er forskjellen på Full- og Lite-Retail på disse to kortene (300kr) Sapphire Radeon 9600XT 128MB Lite-Retail og Sapphire Radeon 9600XT 128MB Full-Retail Forvirret Endret 7. februar 2004 av endrebjorsvik89
Merlin Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Forskjellen er bundelen. Hva du får med av programvare. Grafikkortet yter like bra med lite-retail, ikke noe å være redd for.
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Kan det være CS2 kupongen?? Bare en tanke som slo meg
Same- Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Kan det være CS2 kupongen?? Bare en tanke som slo meg HL2 ikke CS2 Det tror jeg ikke følger med lenger...
TDK Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 hl2 kupung følger kun med 9800xt kort. Full retail betyr en del programmer i ditt tilfelle (9600xt) følger det med et tomb raider spill, en driver cd, en cd med et (etter min mening dårlig) overklokkingsprogram og en del kabler. Lite retail betyr at du får kortet og en driver cd. bedre spør du meg siden tomb raider spillets kontroller er så dårlig at jeg ikke gidder og spille det.... håper det hjalp litt!
TheDarkListener Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 hl2 kupung følger kun med 9800xt kort. Full retail betyr en del programmer i ditt tilfelle (9600xt) følger det med et tomb raider spill, en driver cd, en cd med et (etter min mening dårlig) overklokkingsprogram og en del kabler. Lite retail betyr at du får kortet og en driver cd. bedre spør du meg siden tomb raider spillets kontroller er så dårlig at jeg ikke gidder og spille det.... håper det hjalp litt!
endrebjo Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Takk Ble mye klokere nå. Litt dumt at det ikke følger med kabler på Lite. Men når jeg ser på komplett.no står det overhode ingen forskjeller (ikke helt bra)
Peter pan Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 bedre spør du meg siden tomb raider spillets kontroller er så dårlig at jeg ikke gidder og spille det.... Kjøp deg en USB - Playstation Controler converter til 80 kr på play da vel.....alle har jo en sånn gammel en liggendes et sted (som et tips)
baRs Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Takk Ble mye klokere nå. Litt dumt at det ikke følger med kabler på Lite. Men når jeg ser på komplett.no står det overhode ingen forskjeller (ikke helt bra) Jeg fikk Sapphire 9600XT Lite-retail idag. Det fulgte følgende kabler med: - Video kabler m/s-vide omkoler - S-vidokabel Er ikke dette nok da? Regner med du har en skjermkabel fra før...
TDK Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 oj.. sorry, kansje det følger med kabler da.... menmen det er bare enda en grunn til og kjøpe lite retail til en billigere penge...
endrebjo Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Da blir det nok Lite-Retail. Takker for alle fine svar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Lite Retail er bra ja...bra når pengene legges i skjermkortet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå