jarex Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Hei jeg lurer på og kjøpe en Hyundai 17 tommer lcd og lurer seff på hvordan denna er i spill http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details
potetskrell Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Hemm, har du vært medlem lenge du da? Søk på q17s, så finner du MASSE info
tommmy Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 jeg har den skjermen sjøl og er veldig fornøyd me den i både spill og andre ting.
Ni kon Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 til spill er den drit bra.... synd det er det eneste også.....
aschj Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Det jeg generelt vil anbefale alle som lurer på LCD, er å vente på den store LCD-testen som skal komme en gang i neste uke (på [forum.]hw.no). Anbefaling nr. 2 er å høre på oivind_dahle Endret 6. februar 2004 av aschj
Zeph Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 I neste veke kjem ein stor LCD test av oivind_dahle og 7 andre (trur eg). Så vent til den kjem du
rlz Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Den skjermen er konge. Når vanlig Q17 er mer enn bra nok, er vel Q17S enda bedre
Framerate Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 til spill er den drit bra.... synd det er det eneste også..... hmm hva mener du med det? Går det ann og være bra i spill og ikke i NOE annet ?? Trodde spill sto høyest på rangeringslisten jeg...
Ni kon Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) q17s har baklys som lyser opp skjermen værre enn et jultre på julaften. den kan ikke gjengi farger riktig hvitt er offwhite D-sub konverteren tørr jeg nesten ikke nevne en gang. Sort er grått. Noe mer ? He he men det viktigste er at du er fornøyd med den Jeg sitte rpå en q17s selv og er fornøyd Endret 6. februar 2004 av oivind_dahle
Framerate Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 q17s har baklys som lyser opp skjermen værre enn et jultre på julaften. den kan ikke gjengi farger riktig hvitt er offwhite D-sub konverteren tørr jeg nesten ikke nevne en gang. Sort er grått. Noe mer ? He he men det viktigste er at du er fornøyd med den Jeg sitte rpå en q17s selv og er fornøyd ???baklys??? ???feile farger??? jaja jeg er iallefall fornøyd bruker dvi kabelen og kommer ikke til å bruke noe annet.
Jankee Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 No har det seg slik at Q17S blei samanlikan med det meste av det som finnes av 17" LCD skjermer i markedet, Over to helger i januar i leiliheita til Øivind satt eg og ein del andre og testa skjermer for harde livet. Dermed har Øivind ein god del referanser til å kunne uttale seg om "feil" på skjermene ut frå kva dei beste på markedet leverere. Men det siste Øivind nevner er jo at han sitter med ein sjølv og er ok fornøyd med den. Men meir forklaring kjem når den store skjermtesten blir offentleg gjort her på HW mvh JanEirik
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 q17s har baklys som lyser opp skjermen værre enn et jultre på julaften. den kan ikke gjengi farger riktig hvitt er offwhite D-sub konverteren tørr jeg nesten ikke nevne en gang. Sort er grått. Noe mer ? He he men det viktigste er at du er fornøyd med den Jeg sitte rpå en q17s selv og er fornøyd går det ikke ann å bytte dem ut da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå