Gå til innhold

Problem med Partition Magic


Anbefalte innlegg

Hei !

Tenkte å partisjonere HD 2 for å legge inn Backup på. Men får ikke PM til å funke. Har brukt den før flere ganger uten problem. Det som skjer er at når PM starter opp i Dos så kommer denne feilmeldinga.... Error 2003 File size does not match FAT allocation for file..... Skjønner ikke :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Fikk det faktisk til etter litt chkdsk/ scandisk og plunder så takk for det.

Men så til ett annet problem og det er litt verre for det er ikke mitt på en måte.

 

Jobber som nevnt for evigheter siden på et lite verksted der det finnes bare en P-C, sjefens. Den er det forresten jeg som har snekkra sammen i fjor engang. Har funka fint helt til i forrige uke, da var det tid for å plukke sund sakene og bytte ut div. Tok ut ene Hd en, den inneholder bare dokumenter, men i uhorvelige mengder (Budsjett osv.) og måtte bruke makt for å få ut strømpluggen. Når jeg hadde satt alt sammen igjen og starta opp starta ikke den hd selvfølgelig. Når jeg bryter på kontaktene bak (eide og strøm) så rykker den liksom til og starter noen sekunder, men stopper igjen.

Hjelp disken er full av all verdens dokumenter som det ikke finnes backup av. er det jeg som har ødelagt den, og er det noe håp??

 

Pst. Det dr en 3 år gammel IBM.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Fikk det faktisk til etter litt chkdsk/ scandisk og plunder så takk for det.

Men så til ett annet problem og det er litt verre for det er ikke mitt på en måte.