Gå til innhold

Denne er fet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fin den, for dem som ikke gidder å sette sammen selv ;) . Vet ikke hva sømløst betyr, men film vil også fungere glimrings.

Det blåe lyset du har sett kommer kanskje fra en katode, hvis det ikke står du får med det så gjør du sannsynligvis ikke det. Vindu følger heller ikke med.

 

edit: sf

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar
wtf?! cookies req på komplett og nå... :no:

 

Hva mente du med det, at du får cookie på komplett?

 

Litt dumt med sånne ferdig-PCer at det er med OS, og ofte annen ubrukelig software som koster masse penger.
Hvorfor er det litt dumt at det er med os, og hva er ubrukelige software på denne aktuelle maskinen.

Er det spillet du tenker på? Hva er masse penger :p

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at en kan få seg rimeligere maskin, ved og bygge den selv. Dersom en ikke er noen kløpper på dette feltet, er jo en ferdigmaskin tingen og satse på. Men, hastighet på ram/mer ram og et skjermkort kunne jo ha vært noe en hadde fått med i prisen, om en vil bygge maskinen selv. Dersom han kjøper maskinen, som en spill maskin primært, er det vel liten sjans for at han legger inn linux på den. Selv om forrige post nok mente at win prod, er " gratis " på nettet, er nok en fult installert maskin et greit valg for deg. Håper du får hva du forventer, den kommer nok til og dra de fleste spillene uten noen problemer, en god stund framover :thumbup: Kabinettet er jo ikke akuratt fælt og se på heller..

Endret av implex
Lenke til kommentar
wtf?! cookies req på komplett og nå...  :no:

 

EDIT: Men pcn var litt jalla...grei ferdigpc..men du får vel mer for penga om du bygger selv... Ville som folk har nevnt før meg gått for radeon kort ( og ett annet kabinett  :thumbdown: )

 

kan du begrunne hva du synes er dårlig med det kabinettet?En kamerat skal kanskje kjøpe det se!

synes det ser tøft ut hvis du får vindu og noen blå katoder.

Endret av petterbaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
heh, hvis du skal ha den maskina så syns jeg du kan spandere på deg et thermaltake kabbis fra microplex.no, det kabinettet som følger med så helt for j***** ut ass...(mitt synspunkt)

Enig. Det ser ut som et tilsølt Q-Tec.

Lenke til kommentar
wtf?! cookies req på komplett og nå...  :no:

 

EDIT: Men pcn var litt jalla...grei ferdigpc..men du får vel mer for penga om du bygger selv... Ville som folk har nevnt før meg gått for radeon kort ( og ett annet kabinett  :thumbdown: )

 

kan du begrunne hva du synes er dårlig med det kabinettet?En kamerat skal kanskje kjøpe det se!

synes det ser tøft ut hvis du får vindu og noen blå katoder.

Ser så jalla ut.. Men det er bare min smak.. Liker bedre litt mer stilrene kabinetter jeg.. Lian Li feks :) Det der var mer glorete og fjortis aktig :thumbdown:

Lenke til kommentar
wtf?! cookies req på komplett og nå...  :no:

 

EDIT: Men pcn var litt jalla...grei ferdigpc..men du får vel mer for penga om du bygger selv... Ville som folk har nevnt før meg gått for radeon kort ( og ett annet kabinett  :thumbdown: )

 

kan du begrunne hva du synes er dårlig med det kabinettet?En kamerat skal kanskje kjøpe det se!

synes det ser tøft ut hvis du får vindu og noen blå katoder.

Ser så jalla ut.. Men det er bare min smak.. Liker bedre litt mer stilrene kabinetter jeg.. Lian Li feks :) Det der var mer glorete og fjortis aktig :thumbdown:

Amen. (Go Lian Li!)

 

Men til ferdig pc og vere, er den veldig bra! (Veldig bra uansett egentlig)

Lenke til kommentar

syns det blir litt tåpelig at folk skal klage på kabinettet bare pga av utseendet. det er jo som sagt smak å behag og om Burrre liker det så syns jeg han skal få lov til det! for det er ikke noe dårlig kabinett, fikk nokså bra omtale på hw sin test.

 

og personelig så ville jeg heller hatt et slikt kabinett fremfor de gørrkjedelige thermaltake kabinettene som alle har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...