Gå til innhold

Joan of Arc demoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, tror ikke det. har selv demoen og det var så udugelig at jeg ikke eide mot til å hoppe på hesten.

men jøss, føl deg fri til å laste den den :)

Skrevet

Det var ikke mye bra, nei. Grafiiken er dårlig og utdatert, lyden er helt fæl! Noe av det verste jeg har hørt på et nytt spill. Gameplayet var heller ikke mye å skryte av, spillte vel i 15 minutter før jeg ble lei :roll:

Skrevet
Det var ikke mye bra, nei. Grafiiken er dårlig og utdatert, lyden er helt fæl! Noe av det verste jeg har hørt på et nytt spill. Gameplayet var heller ikke mye å skryte av, spillte vel i 15 minutter før jeg ble lei :roll:

Stort sett enig med deg. Synes at kontrollen var litt "stiv", mye bedre 3-person i Max Payne. Lite engasjerende var det og. :thumbdown:

Skrevet

Jeg var med i beta-testinga. Jeg ga massevis av feedback, spesielt angående de stive og unaturlige kontrollene, men de gadd ikke høre. Ikke vis interesse for dette spillet, det fortjener det ikke. :thumbdown:

Skrevet

Testa den nettop. Dette var noe CRAP. åssen klarer de og ødelegge spill sånn. Fatter ikke at det skal være så vanskelig og lage et spill som er litt mere gjennomført. For en skuffelse :(

Skrevet

De ødelegger spill på denne måten fordi de ikke hører på beta-testerne... denne demoen er identisk med den første versjonen vi fikk prøve, og de senere versjonene var helt like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...