Gå til innhold

Digitalimpuls.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er absolutt til å stole på. (Har ikke handlet der selv, men noen venner)

Digital Impuls har også en egen butikk i Oslo. Der er det samme priser som webben. (Noen ganger litt dyrere, eller billigere) Men verdt det med tanke på at du må stå i kø i ca. en halv time hos "datakjeden", to hus bortenfor. :roll:

Lenke til kommentar

Når du går innom Digital Impuls sin butikk, så har ekspeditørene bedre tid til å snakke med deg, enn på Datakjeden, på grunn av at det sjelden er særlig mye kø (sist jeg var innom, var det ikke kø i det hele tatt). Det fører jo til at man får bedre service, og "tør" å bruke ekspeditørens tid til å spørre om ting man lurer på.

Lenke til kommentar

Har handlet endel småting her. Aldri opplevd noe problemer. De har det meste av varene komplett har. Dersom man lurer på om de har en vare eller ikke, er det best å ringe dem istedet for å se på hjemmesiden, da de visstnok ikke har fått lagt ut alle varene på siden.

 

I sommer var jeg innom butikken og kjøpte en vare, men når jeg kom hjem manglet det en liten dings fra pakken. Jeg ringte de og jeg skulle bare komme tilbake så fort jeg hadde tid så skulle de ha delen klar til meg. Jeg kom dagen etter og jeg fikk delen med det første.

 

En venn av meg kjøpte et vannkjølingssett, som viste seg å være til en annen socket enn det han hadde sagt han skulle ha. Han dro tilbake og forklarte saken. Han fikk nytt sett med en gang! Så DI er en butikk som kan anbefales!

Lenke til kommentar

Nettbutikken deres er en ren katastrofe, men hvis du ser bort ifra det er det ypperlig service.

 

Jeg har mange gode erfaringer (både kjøp og reklamasjoner). Alle like gode :yes:

 

Her er en liten solskinshistorie om butikken (for oss som liker hardware, da):

 

Jeg gikk innom fordi en harddisk jeg hadde kun lagde ulyder og var uleselig. Problemet ble forklart. Så gikk han inn på bakrommet, og sa etter ca 30 sekunder: "Liker du Seagate eller Western Digital best?". Valgte Seagate (selvfølgelig), og gikk glad og fornøyd hjem.

 

Slik service burde alle ha ;)

Lenke til kommentar

God service og hyggelig folk. ( kun handlet i butikken ).

Men både jeg og en kamerat har hatt litt krøll når det gjelder retur av defekte varer.

Var snakk om et psu og noe minne..

Men etter mye om og men så gikk det greit for meg ihvertfall.

Men kommer personlig ikke til og handle hos de igjen .. :ermm:

 

Poweret var defekt, leverte det inn dagen etter jeg kjøpte det.

De testa det defekt. Men de hadde ikke tilsvarende inne, eller et annet av samme kvalitet og ytelse som jeg var ute etter. Og viste ikke når de ville få inn nytt.. snakka om kanskje 4-6 uker. MEN han nekta og gi meg da pengene tilbake. .. Måtte en del prating til før han skjønte greia.. jaja..

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Får slenge meg på at jeg har handlet på butikken der, av samme grunn som de fleste her med at det ikke er noe kø der, og at det er dødslang kø hos datakjeden. Det må være slitsomt å jobbe der, og det er helt utrolig at de ikke greier å gjøre noe med køen.

 

Men tilbake til digital impuls, syns det er veldig greit å handle småting der siden man slipper å betale frakt og prisen er all right. Kjøpte noen vifter og artic silver og et par DVD der. Virker OK.

Lenke til kommentar

Har bare positive erfaringer med Digital Impuls. Utvalget deres inneholder endel mere "spesielle" produkter enn de som ligger litt lengre borte i Møllergata. Betjeningen virker hyggelige og kunnskapsrike. Mens Komplett har en veldig streit profil, med greie, ordinære produkter, myntet på gjennomsnittskjøperen, har Digital Impuls sakene for moddere og de som ønsker å gjøre litt mere med maskinen.

 

I høst vet jeg at de bla hadde Vapo Stand-Alone. Var innom der i dag en snartur. Nå har de et svært så elegant Lian Li-kabinett med en VapoChill. Tidligere har de hatt maskiner med peltier- og vannkjøling stående utstilt. Dette sier jo ikke så mye om web-shopen kanskje, men det er jo greit å vite at det er folk som vet hva de driver med som selger sakene.

Lenke til kommentar
Har også kjøpt en del hos Digital Impuls. Hyggelige folk, men han ene (småtjukk med lyst hår og briller) kan være litt sur og arrogant til tider. Mye raskere å handle der enn hos konkurrenten litt lenger nede i gata.

Kan hende du spurte om noe dumt da :p

Men selv om man spør om noe dumt, skal man ikke få en arrogant tone tilbake. Det man derimot kan spørre om, er hvordan kunden oppførte seg mot kundebehandlere. Jeg jobber selv i butikk, og jeg gidder ikke være koselig og høflig mot kunder som for det første har en psykisk sperre for å smile og si hei når de kommer inn i butikken, og deretter en tvangstanke om å få deg til å føle deg underlegen. Kunder er forskjellige, og så klart er butikkpersonale det også, men i 95% av tilfellene, kan kunden selv styre hvordan han/hun blir behandlet når de går inn i en butikk.

 

Jeg er alltid høflig og smiler når jeg tar kontakt med en kundebehandler, og kan ikke huske siste gang jeg ikke fikk ett smil tilbake. Selv om jeg har noe å klage på, tar jeg det på en saklig og høflig måte, og det har alltid ordnet seg til det beste for meg. Stort sett får jeg mer enn det jeg har krav på i følge kjøpsloven også. Det lønner seg å være en grei kunde. Dette var litt avsporing, og en tankevekker for de som skryter av at de har kjeftet på kundeservice her og der, men at det allikevel ikke har ordnet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...