Cruento Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hvis vi ser bort i fra CS, hvilke Half-Life modder spiller dere? Noen som spiller Day of Defeat?
Stig_W Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 DOD var sjef i de første versjonene, men jeg ga det opp etter v. 3.x et eller annet...
Windoge Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Er så lei av disse gammle Half-Life moddene at jeg blir kvalm....
Xeenon_ Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Spiller litt ricochet... det er egentlig vanedannende 2k!
magh Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Spiller litt ricochet... det er egentlig vanedannende 2k! Hoho Har prøvd ricochet èn gang, og det var på et lite LAN med 8 stykker. Tror det gikk 10 min før vi var enstemnig enig om at dette var det mest dødfødte vi hadde noen spilt noen gang
t0mse Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 til Half-Life slår Natural Selection alt.. seff... www.natural-selection.org
consilium Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Spiller litt ricochet... det er egentlig vanedannende 2k! Hoho Har prøvd ricochet èn gang, og det var på et lite LAN med 8 stykker. Tror det gikk 10 min før vi var enstemnig enig om at dette var det mest dødfødte vi hadde noen spilt noen gang Hehe, samme her!
RogueFreak Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har spilt utrolig mange mods de siste årene! Day of Defeat var konge fra beta 1.3 til 3.0, men nå... Kun Avalanche igjen som er noe morsomt å spille synes jeg... (Anzio og Caen går nesten an, men de har blitt forandret litt for mye) Beste DoD tiden var beta 2.0 og 2.1! Bortsett fra DoD har jeg vel spilt/spiller følgende mods: -Tour of Duty (HL) -Natural Selection (HL) -Urban Terror (Q3) -Navy Seals CO (Q3) -Strike Force (UT) -Infiltration (UT) -The Third Reich (UT) -Red Orchestra UT2k3) -Desert Combat (BF) -Eve of Destruction (BF) -Silent Heroes (BF) -NAM Pack 2 (OFP) -War of Infamy (GR) -Frostbite (GR) -Renegade Legion (RS) - + sikkert mange andre også som jeg bare såvidt har prøvd... Dette er da bare såkalte total conversion mods...har absolutt ikke regnet med våpen mods, skin mods osv...da hadde lista blitt altfor lang!
nord Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Spiller litt ricochet... det er egentlig vanedannende 2k! Hoho Har prøvd ricochet èn gang, og det var på et lite LAN med 8 stykker. Tror det gikk 10 min før vi var enstemnig enig om at dette var det mest dødfødte vi hadde noen spilt noen gang Hehe, samme her! enig med orcie, det er vanvittig vanedannende. spiller det noen ganger på skolen i friminuttene.
Javeljavel Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har spillt litt Tower Defense og forskjellige Hero quest til WC3, tror dette regnes som modder???
JoeDohn Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Så mange HL-modder, og så ingen som nevner Firearms? *snufs*
Phoenix-Hawk Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Fire Arms er da digg. Leike seg norsk soldat med AG-3
Noldus Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 action-hl er den stiligste modden jeg har prøvd til hl. riktignok en stund siden jeg prøvde den...
ZeZar is BACK Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Syns DoD er fett enda jeg .. . .. . Bumper Cars . .. . ..
Zuluzion Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Digital Paintball Natural Selection Action Half-Life Ta en titt på http://www.moddb.com der finnes det mange HL mods
Dʋgɢtung Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Likte DoD, men har også spilt massevis av andre mods til HL jeg ikke har likt noe særlig. CS er morsomt på LAN, samme med DesertCombat til Battlefield. Ellers så spiller jeg nesten aldri modder egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå