Cell_v14 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 jeg vet ikke om andre har det, men jeg får litt rar grafikk feil på deus ex 2 når jeg bruker Bloom effekten. får dere det også? ps: har 9800PRO
Nikkor Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hvilken Catalyst driver bruker du da? Prøv og bruk 3,10 eller noen eldre...
drno21 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hm det er den amerikanske utgaven du har!!! Selvsagt skal det vare bugs!!!! Vent heler til den europeiske kommer ut!!!! NB! Ingenting skal være galt med kortet ditt, med mindre du har klokket!!!! Endret 4. februar 2004 av drno21
White_Tiger Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg testet spillet her om dagen og ble veldig overrasket når jeg så artifacts med mitt PowerColor 9800pro 128MB. Jeg har ikke klokket og har vannkjøling på GPU, så jeg tviler sterkt på at det er kortet sin feil, har forresten 4.1 driverne.
JKJK Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hm det er den amerikanske utgaven du har!!! Selvsagt skal det vare bugs!!!! Vent heler til den europeiske kommer ut!!!! NB! Ingenting skal være galt med kortet ditt, med mindre du har klokket!!!! uanstendig bruk av utropstegn?
Monkey Spr@yer Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Ta av Bloom effekten da! Funker fint hos meg, har selv Radeon 9800Pro, men måtte skru ned på noen av effektene. Har du husket å patche spillet til v.1.1?
Cell_v14 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Jeg har patchet til 1,1, har Cata.4,1. PS: omega drivere har kommen ut til 4,1. ble litt glad når det ikke var skjermkortet det var feil med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå