Gå til innhold

Warcraft III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

spillet er flott det ja..

synd at alt i spillet er blitt sett og gjort før i andre spill...

bra gameplay, men når man vurderer hvor lang tid blizzard har brukt så våger jeg å påstå at spillet er skuffende...

grafikken på omgivelsene, trærne minnet om en svak oppgradering fra empire earth sine trær...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

og angående det du sier om westwood fanatikere..

altså, innse det, westwood lager de beste strategi spillene, trenger ikke nødvendigvis være best grafisk sett..men måten spillet er på..

det eneste rts spillet blizzard har gitt ut som egentlig er verdt å spille er faktisk sc..

problemet med wc3 er det samme som i empire earth..å holde kontroll og oversikt er komplett fiasko i spillet...den eneste gangen blizzard har klart å produsere et spill der gameplayet er bra og du faktisk kan ha oversikt over det som skjer var med starcraft..

du vil ikke ha verdens mest detaljerte strategi spill, du vil ha en rts med oversikt..og der har blizzard etter min mening vært litt uheldig..

kjører man oppløsning mindre enn 1280*1024 så får man problemer med å holde kontroll på basen sin i wc3..så en av tingene som spiller inn på om du vinner eller ei i mp slag er faktisk oppløsningen du kjører spillet i..betyr ikke alt, men kan bety en liten del når basen din er stor.og etter å ha tømt første gullmina så er basen vanligvis stor.

 

er svært spent på c&c generals...

ser ut til å bli en storslagent rts :smile:

 

 

 

selfølgelig er jeg enig i at blizzard har gjort en god jobb med wc3...men alle ideene som gjorde spillet så spennende er blitt borte gjennom tidene..så jeg er ganske skuffet..mer spent på hva c&c generals vil føre med seg :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ThomasM på 2002-03-14 23:39 ]

Lenke til kommentar

Quote: "kjører man oppløsning mindre enn 1280*1024 så får man problemer med å holde kontroll på basen sin i wc3..så en av tingene som spiller inn på om du vinner eller ei i mp slag er faktisk oppløsningen du kjører spillet i."

 

FEIL! Samme hva slags oppløsning du kjører spillet i vil du se like mye! Dette har Blizzard gjort så folk med super PC-er ikke skal få noen fordel ovenfor andre ved å bruke høy oppløsning!

 

Og hvordan kan du ikke klare å holde kontroll/oversikt når du har få bygninger og units?

 

Jeg syns at Blizzard har gjort en kjempe bra jobb med Warcraft III! Det er ingenting som er morsomere enn å eie noen totalt som har dobbelt så mange units som deg! Trykke på A knappen og klikke inn i motstanderens base er enderlig over! (for de som ikke er noobs da såklart..)

 

At W3 ikke er i full 3d er bare bra! Er det egentlig noen RTS i full 3d som er bra? Så klart noen er morsomme og spille, men det er ingen som kan måle seg med Sc og C&C! (Personlig så liker jeg ikke C&C så godt, mista intressen etter at de klarte å kaste opp TS)

 

At vi har spilt spillet før er jeg delvis enig i. Det er noen elementer i W3 som skiller det ut fra andre RTS, men mye er det samme. Det er vel sikkert derfor vi har sjangere, at spill ligner på hverandre er ikke til å ungå. SC og C&C er jo også kloner av andre RTS som kom for mange år siden, men de er jo utrolig bra allikevell!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-14 23:31, ThomasM skrev:


det eneste rts spillet blizzard har gitt ut som egentlig er verdt å spille er faktisk sc..


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ThomasM på 2002-03-14 23:39 ]</font>


Erm ........ se på hvor gamle de 3 strategispillene blizzard har gitt ut ....... warcraft 2 kjøpte jeg når jeg gikk på barneskolen ..... nå er jeg siste året på vdg og fremdeles eier WC 2 RA 2 på alle måter untatt grafikk

og ja rasene er kanskje litt like i stats...

Lenke til kommentar

ikke hold pusten for lenge. såvidt jeg husker sitter ikke karen som stod bak TA på rettighetene, og de som gjør det er ikke interresert i å lage noen oppfølger (som sagt såvidt jeg husker).

 

StarCraft er den beste RTS'en noensinne. Vi får nå se hvordan WC3 blir tilslutt, men jeg kan ikke si så langt om jeg synes den når opp til SC.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-14 23:31, ThomasM skrev:

du vil ikke ha verdens mest detaljerte strategi spill, du vil ha en rts med oversikt..og der har blizzard etter min mening vært litt uheldig..

kjører man oppløsning mindre enn 1280*1024 så får man problemer med å holde kontroll på basen sin i wc3..


 

 

ok.... hva snakker du om . snakker du om warcraft3..

Det spiller ingen rolle om du kjører 640*480 eller 1600*1200 i det. du ser akkurat like mye og like langt uansett. Bare grafikken vil se finere ut på 1600*1200. Alle som har testet betaen vet det.

Du har kanskje ikke den beste oversikt i warcraft3, men den er heller ikke dårlig. Vent heller til det nye c&c (westwood). Etter de bildene jeg har sett så snakker vi om skikkelig dårlig oversikt.

 

Ps: test 1.11 eller 1.12 versjonen av wc3. Spillet kan ikke gjenkjennes etter den gamle 1.03. Nå begynner vi virkelig å snakke om bra rts :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 00:18, ilex skrev:

ikke hold pusten for lenge. såvidt jeg husker sitter ikke karen som stod bak TA på rettighetene, og de som gjør det er ikke interresert i å lage noen oppfølger (som sagt såvidt jeg husker).


StarCraft er den beste RTS'en noensinne. Vi får nå se hvordan WC3 blir tilslutt, men jeg kan ikke si så langt om jeg synes den når opp til SC.


 

litt smisking med infogrames så kjem nok TA2 snart :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 17:27, assagab skrev:

Jeg gleder meg til spille pressen slakter spillet.


for det er ikke så bra,

bare okey


 

Driter en lang marsj i hva spille pressen sier og synes om Warcraft 3, og det gjør nok Blizzard Ent. også. For det er jo opp til gamerne å avgjøre om de liker WC3 eller ikke. Og WC3 kommer ikke til å floppe, men d blir nok en klassiker fra Blizzard ! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...