Boralis Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 (endret) Lekre "skjermkort" finner du HER + en beskrivelse av ytelsen (på kortene) Endret 3. februar 2004 av Snekker`n
Sivert Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 (endret) bra side d der!! er det din? Det er nok ikke Snekker`n sin. Det er en rimlig stor Uk Hardware/overklokkings side ala hardware.no Endret 3. februar 2004 av Sivert
rlz Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 (endret) Det er de som har det berømte Orace-prosjektet Denne "newsen" har vel også blitt vist på hexus sine sider Endret 3. februar 2004 av rlz
Nikern Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Kan ikke HW også starte med sånt da? Hvor mange hadde da lest selve artikkelen?
rlz Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Altså, hvis noen her har pene samboere/ektefeller e.l. så kan de vel posere i undertøyet med hardware? Ser for meg en pen dame som dekker for brystene med to CPU'er det hadde vært noe det
Nikern Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Altså, hvis noen her har pene samboere/ektefeller e.l. så kan de vel posere i undertøyet med hardware? Ser for meg en pen dame som dekker for brystene med to CPU'er det hadde vært noe det Tror du drømmer deg litt langt bort Men altså jeg stemmer neppe nei ved et slikt "tilbud" fra hw.no..
Royal Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 (endret) Altså, hvis noen her har pene samboere/ektefeller e.l. så kan de vel posere i undertøyet med hardware? Ser for meg en pen dame som dekker for brystene med to CPU'er det hadde vært noe det He he, ja vi kan jo høre med Janet Jackson Endret 3. februar 2004 av Royal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå